خانهاخبار
نسخه جدید گلکسی تب اس 6 لایت با شارژ 15 واتی و پشتیبانی از اس پن در گواهی FCC لیست شد

نسخه جدید گلکسی تب اس 6 لایت با شارژ 15 واتی و پشتیبانی از اس پن در گواهی FCC لیست شد

به تازگی گزارشی منتشر شده است مبنی بر اینکه سامسونگ در حال توسعه مدل جدید تبلت گلکسی تب اس 6 لایت است و حالا این دستگاه در گواهی FCC دیده شده است.
۱۴۰۱/۲/۱۶

در حالی که سامسونگ حدودا دو سال پیش از تبلت میان‌رده خود موسوم به گلکسی تب اس 6 لایت رونمایی کرد، چندی پیش گزارشی منتشر شد که خبر از توسعه و ساخت مدل جدید این تبلت توسط سامسونگ می‌داد. در همین راستا، براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، نسخه جدید گلکسی تب اس 6 لایت در گواهی FCC دیده شده است و بخشی از مشخصات فنی آن نیز لو رفته است.

شایان ذکر است که در طی هفته پیش، نسخه جدید تبلت گلکسی تب اس 6 لایت در گواهی‌های مختلفی مانند بلوتوث SIG و بنچمارک گیک‌بنچ دیده شد. به علاوه، یکی از نسخه‌های این تبلت جدید قبلا نیز در لیست FCC قرار گرفت و حالا مدل دیگر تبلت سامسونگ با شناسه مدل SM-P613 در جدیدترین لیست گواهی FCC دیده شده است.

image

 براساس این گواهی، نسخه جدید تبلت گلکسی تب اس 6 لایت از قابلیت وای‌فای دو باند پشتیبانی خواهد کرد و همچنین توان شارژ آن نیز به 15 وات می‌رسد. از دیگر قابلیت‌های برجسته این تبلت می‌توان به پشتیبانی از قلم اس پن اشاره کرد که البته در نسخه قبلی نیز شاهد آن بودیم.

متأسفانه دیگر مشخصات فنی نسخه جدید تبلت گلکسی تب اس 6 لایت در این گواهی قرار نگرفته بود ولی قبلا گزارش‌هایی منتشر شده بود که مشخصات فنی این تبلت جدید را اعلام می‌کرد. طبق این گزارش‌ها، انتظار می‌رود گلکسی تب اس 6 لایت به تراشه کوالکام اسنپدراگون با پشتیبانی از شبکه 5G مجهز شود که به احتمال فراوان همان تراشه اسنپدراگون 720G خواهد بود. به علاوه، پردازنده گرافیکی این تراشه آدرنو 618 خواهد بود. از دیگر مشخصات فنی جدیدترین تبلت سامسونگ می‌توان بهره‌گیری از اندروید 12 و حافظه رم 4 گیگابایتی را نام برد.

image

در نهایت باید اشاره کرد که صفحه پشتیبانی مدل‌های مختلف نسخه جدید گلکس تب اس 6 لایت در وبسایت فرانسوی سامسونگ قرار گرفته‌اند و در نتیجه، می‌توان انتظار داشت که تبلت سامسونگ به زودی رونمایی شود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)