خانهاخبار
زمان عرضه گوشی Nothing Phone 1 احتمالا توسط موسس آن لو رفت

زمان عرضه گوشی Nothing Phone 1 احتمالا توسط موسس آن لو رفت

گوشی موردانتظار برند Nothing احتمالا یک ماه دیگر رونمایی خواهد شد.
۱۴۰۱/۲/۱۵

در چند هفته گذشته، برند تازه تاسیس Nothing به خاطر اولین گوشی هوشمند مورد انتظار خود سرخط بسیاری از اخبار بوده است. در همین راستا، گزارشی جدید منتشر شده است که اشاره به زمان عرضه گوشی Nothing Phone (1) در آینده‌ای نزدیک دارد.

image

 

شایان ذکر است که این اخبار توسط خود موسس برند Nothing یعنی آقای کارل پی در دسترس قرار گرفته است. در این راستا، یک کاربر در شبکه اجتماعی توئیتر از آقای کارل پی پرسشی مبنی بر زمان عرضه گوشی Nothing Phone (1) کرده است که در پاسخ، آقای پی به عبارت 6/9 at 4:20 اشاره کرده است. در نتیجه، برخی از کاربران گمان برده‌اند که جواب مدیرعامل برند Nothing در واقع مهر تاییدی بر زمان عرضه دقیق این گوشی هوشمند است.

البته هنوز مشخص نیست که عبارت گفته شده توسط آقای پی چه معنایی دارد ولی برخی از کاربران ادعا کرده‌اند که براساس تاریخ میلادی، 6/9 می‌تواند به 9 ژوئن سال جاری میلادی اشاره کند که با 19 خرداد سال 1401 مصادف خواهد بود. در همین راستا، به نظر می‌رسد Nothing Phone (1) در رویداد تابستانی این برند عرضه شود.

image

در نهایت، از مشخصات فنی گوشی Nothing Phone (1) می‌توان به اندورید 12 بر پایه رابط کاربری اختصاصی Nothing OS اشاره کرد. به علاوه، این گوشی جدید احتمالا از نمایشگر 6.43 اینچی امولد با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 90 هرتزی بهره خواهد برد. همچنین قلب تپنده گوشی برند Nothing تراشه اسنپدراگون 778G خواهد بود که با حافظه رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی همراه خواهد بود. منبع تغذیه این مجموعه سخت‌افزاری باتری 5000 میلی‌امپر ساعتی است و در پنل پشتی این گوشی هوشمند نیز دوربین سه‌گانه 50 مگاپیکسلی جای خواهد داشت. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)