خانهاخبار
سری هواوی نوا 10 در بازه زمانی خرداد تیر رونمایی خواهد شد

سری هواوی نوا 10 در بازه زمانی خرداد تیر رونمایی خواهد شد

جدیدترین سری گوشی‌های نوا احتمالا با تراشه اسنپدراگون 778G عرضه خواهد شد.
۱۴۰۱/۲/۱۵

هواوی چندی پیش به طور رسمی اعلام کرد که سری نسل بعدی هواوی نوا 10 به زودی رونمایی خواهد شد. همانطور که از نام آن پیداست، سری هواوی نوا 10 جانشین سری فعلی هواوی نوا 9 محسوب می‌شود. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به نظر می‌رسد جدیدترین سری میان‌رده هواوی ماه بعد میلادی در چین رونمایی خواهد شد که مصادف با بازه زمانی خرداد تیر خواهد بود. البته باید اشاره کرد تاریخ دقیق رویداد رونمایی سری هواوی نوا 10 هنوز مشخص نیست.

image

طبق یک گزارش دیگر که از چین منتشر شده است، سری هواوی نوا 10 احتمالا به تراشه اسنپدراگون 788G و یا تراشه معرفی‌نشده اسنپدراگون 7 نسل یک مجهز خواهد شد. به علاوه، شایعه شده است که سری هواوی نوا 10 با تمرکز ویژه بر دوربین توسعه داده خواهد شد. در گزارشی دیگر ذکر شده است که سری هواوی نوا 10 از تراشه مشابه هواوی نوا 9 بهره خواهد برد که همان تراشه اسنپدراگون 778G است.

شایان ذکر است که براساس شایعات، هواوی قرار است همراه با سری نوا 10 از یک قاب مخصوص نیز پرده‌برداری کند که از یک درگاه جداگانه سیم کارت بهره می‌برد و پشتیبانی از شبکه 5G را نیز برای کاربر به ارمغان می‌آورد. البته در حال حاضر هنوز مشخص نیست که این قاب مخصوص توسط خود هواوی ساخته خواهد شد و یا توسعه آن برعهده تولید‌کننده‌ای دیگر خواهد بود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)