خانهاخبار
مدل جدید تبلت سامسونگ گلکسی تب اس 6 لایت در راه است

مدل جدید تبلت سامسونگ گلکسی تب اس 6 لایت در راه است

جدیدترین تبلت میان‌رده غول فناوری کره جنوبی از تراشه اسنپدراگون 720G و حافظه رم 4 گیگابایتی بهره می‌برد.
۱۴۰۱/۲/۱۵

سامسونگ که یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان تبلت در سطح جهان به شمار می‌رود چند ماه پیش از جدیدترین سری تبلت پرچمدار خود موسوم به سری گلکسی تب اس 8 رونمایی کرد. حالا اما به نظر می‌رسد سامسونگ در حال توسعه نسخه‌ای جدید از سری قدیمی گلکسی تب اس 6 است که به احتمال فراوان مدل جدید گلکسی تب اس 6 لایت محسوب خواهد بود.

image

 

براساس گزارش MySmartPrice، نسخه جدید گلکسی تب اس 6 لایت در گواهی‌های مختلفی دیده شده است که وجود این تبلت را تایید و حتی به رونمایی و عرضه زودهنگام آن اشاره داشته‌اند. به علاوه، این تبلت جدید در گواهی بلوتوث SIG نیز قرار گرفت و در بنچمارک گیک‌بنچ نیز دیده شد که بخشی از مشخصات فنی آن نیز لو رفت.

image

 

شایان ذکر است که سری گلکسی تب اس 6 در ماه آوریل سال 2020 رونمایی و عرضه شد و در ادامه نیز نسخه لایت در سری گلکسی تب اس 7 حذف شد. در همین راستا، به نظر می‌رسد مدل جدید گلکسی تب اس 6 لایت با بهبودهای قابل توجهی عرضه شود تا به نوعی به عنوان گلکسی تب اس 7 لایت تلفی شود. همچنین این تبلت جدید سامسونگ در دو شناسه مدل SM-P613 و SM-P619 دیده شده است.

image

 

در نهایت باید اشاره کرد که براساس لیست گواهی بلوتوث، نسخه جدید گلکسی تب اس 6 لایت از بلوتوث نسخه 5 پشتیبانی خواهد کرد. به علاوه، در لیست گیک‌بنچ ذکر شده است که این تبلت جدید از پردازنده هشت هسته‌ای کوالکام بهره خواهد برد که همان تراشه اسنپدراگون 720G خواهد بود. البته باید اشاره کرد که وجود تراشه اسنپدراگون 720G در این تبلت در گواهی دیگری نیز تایید شده بود. از دیگر مشخصات فنی مدل جدید گلکسی تب اس 6 لایت می‌توان به حافظه رم 4 گیگابایتی، اندروید 12 و نمایشگر با رزولوشن تصویر 1334 در 800 اشاره کرد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)