خانهاخبار
قابلیت‌های دوربین گلکسی اس 22 به زودی برای دیگر گوشی‌های سامسونگ مثل سری اس 21 و نوت 20 منتشر خواهد شد

قابلیت‌های دوربین گلکسی اس 22 به زودی برای دیگر گوشی‌های سامسونگ مثل سری اس 21 و نوت 20 منتشر خواهد شد

قابلیت‌های دوربین سری پرچمدار سامسونگ مانند تصویربرداری پرتره در شب و فریم خودکار ابتدا برای کاربران کره جنوبی و سپس سایر کاربران عرضه خواهد شد.
۱۴۰۱/۲/۱۵

جدیدترین سری پرچمدار سامسونگ یعنی سری گلکسی اس 22 با قابلیت‌های دوربین متعددی معرفی شد و حالا سامسونگ به طور رسمی اعلام کرد که بخشی از این ویژگی‌های دوربینی جدید برای دیگر گوشی‌های سامسونگ شامل سری گلکسی نوت 20، سری اس 20 / اس 21 و سری زد فولد 2 و 3 عرضه در قالب یک بروزرسانی در دسترس قرار خواهد گرفت. البته باید اشاره کرد که این بروزرسانی ابتدا برای کاربران کره جنوبی عرضه خواهد شد و سایر کاربران نیز در نوبت‌های بعدی قابلیت‌های دوربین گلکسی اس 22 را دریافت خواهند کرد.

لیست قابلیت‌های دوربین سری گلکسی اس 22 به صورت زیر است:

  • حالت تصویربرداری پرتره بهینه شده در شب: سری گلکسی اس 20، سری گلکسی اس 21، سری گلکسی اس نوت 20، گلکسی زد فولد 2 و 3

این قابلیت جدید به دوربین تله‌فوتو این امکان را می‌دهد تا در شب بتواند تصاویر پرتره باکیفیتی ثبت کند.

image

 

  • حالت فریم خودکار بهینه شده: سری گلکسی اس 21 / اس 21 FE، زد فلیپ 4G و 5G، زد فولد 2 و 3

طبق ویژگی اشاره شده، دوربین قادر خواهد بود به کمک افزایش و کاهش زوم (بزرگنمایی) تا ده نفر را به صورت خودکار در یک فریم نگه دارد به شرط آن که این افراد در فاصله 5 متری قرار داشته باشند. البته این قابلیت‌ در گوشی‌های تاشو وجود داشت ولی بروزرسانی جدید باعث بهبود عملکرد آن می‌شود.

image

فعالسازی حالت فریم خودکار

  • افکت‌های بهبودیافته برای تماس تصویری: سری گلکسی اس 20 / اس 20 FE، سری گلکسی نوت 20، سری گلکسی اس 21 / اس 21 FE، زد فلیپ 4G / 5G، زد فلیپ 3، زد فولد 2 و 3

این قابلیت با برنامه‌های ترد پارتی هماهنگ خواهد بود و امکان تغییر تصویر پشت کاربر در هنگام تماس و مدیریت میکروفون را به ارمغان خواهد آورد. از برنامه‌های سازگار می‌توان به واتس‌اپ، گوگل Dou، زوم و مایکروسافت تیمز اشاره کرد.

  • حالت فریم خودکار برای تماس‌ تصویری: سری گلکسی اس 21 / اس 21 FE، زد فلیپ 4G / 5G، زد فولد 2 و 3

با بهره‌گیری از این قابلیت، کاربر قادر خواهد بود تا به صورت آزادانه حرکت کند و دوربین به صورت خودکار فریم را تثبیت می‌کند.

image

 

  • افزایش کیفیت دوربین برای برنامه‌های ترد پارتی: سری گلکسی اس 21 / اس 21 FE، زد فلیپ 3، زد فولد 3

ویژگی ذکر شده باعث می‌شود تا عملکرد دوربین در برنامه‌هایی مانند اینستاگرام، تیک تاک و اسنپ‌چت بهتر شود و با قابلیت‌های پیشرفته آن‌ها سازگار شود.

در نهایت باید اشاره کرد که برنامه اختصاصی تصویربرداری پیشرفته سامسونگ موسوم به Expert RAW نیز به زودی برای گلکسی زد فولد 3 عرضه خواهد شد و در طی ماه جاری میلادی برای دانلود در گلکسی استور در دسترس قرار خواهد گرفت. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)