خانهاخبار
اقدام زود هنگام اپل برای جلوگیری از تاخیر در عرضه آیفون 14

اقدام زود هنگام اپل برای جلوگیری از تاخیر در عرضه آیفون 14

تامین کننده اصلی آیفون‌های اپل در پی نگرانی برای تاخیر در عرضه، اقدام به استخدام نیروی کار، زودتر از حد معمول کرده است.
۱۴۰۱/۲/۱۴

به گزارش United Daily News، اپل از فاکسکان درخواست کرده تا استخدام کارگران را برای مونتاژ مدل‌های مختلف آیفون 14، زودتر از حد معمول آغاز کند، زیرا این نگرانی وجود دارد که قرنطینه‌های چین ممکن است منجر به کمبود عرضه یا تاخیر در اواخر سال شود.

فاکسکان شریک اصلی مونتاژ اپل، طبق گزارش‌ها در این هفته با وجود اینکه فصل اوج تولید آیفون نیست، کار استخدام گسترده را برای کارخانه خود در ژنگژو چین آغاز کرده است. گفته می‌شود که این شرکت برای جذب کارگران بیشتر در بحبوحه نیاز مبرم به برآورده کردن الزامات اپل، پاداش‌ها را ۳۰ درصد افزایش داده است.

image

 

دستور اپل برای افزایش استخدام در این زمان از سال، ظاهرا ناشی از ادامه تقاضای شدید برای آیفون 13 و نگرانی در مورد تاثیر قرنطینه در چین بر توانایی این کشور برای برآورده کردن تقاضا برای آیفون 14 در نیمه دوم سال میلادی است. ژنگژو تا به حال تحت تاثیر اقدامات قرنطینه قرار نگرفته است و فاکسکان را تشویق کرده تا ظرفیت تولید را در این مدت افزایش دهد.

اپل در هفته گذشته به طور خلاصه به مشکلات عرضه، ناشی از قرنطینه در چین اشاره کرد. خبرگزاری DigiTimes اخیرا برآورد کرده که بخش‌هایی از زنجیره تامین اپل ممکن است بسته به مدت زمان قرنطینه‌ها، به شدت تحت تاثیر قرار گیرند و احتمالا این موضوع حتی اپل را مجبور می‌کند تا عرضه مدل‌های جدید آیفون را در اواخر سال جاری میلادی به تعویق بیاندازد.

گزارش شده که Quanta، یکی دیگر از تامین کنندگان اپل، به تدریج تولید مدل‌های مک بوک پرو را در کارخانه چینی خود، پس از کاهش محدودیت‌های قرنطینه در شانگهای از سر می‌گیرد. این اقدامات باعث افزایش قابل توجه زمان تحویل سفارش‌های مک بوک پرو از زمان عرضه آنها شده است. حال به نظر می‌رسد که اپل در مورد آیفون‌های جدید به فکر افتاده که تا جای ممکن تاخیر در عرضه آیفون‌های سری 14 را کاهش دهد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)