خانهاخبار
وان پلاس 10 الترا دارای دوربین پریسکوپی و چیپست اسنپدراگون 8 نسل اول پلاس خواهد بود

وان پلاس 10 الترا دارای دوربین پریسکوپی و چیپست اسنپدراگون 8 نسل اول پلاس خواهد بود

اخیرا شاهد انتشار شایعاتی درباره عرضه نسخه الترای گوشی وان پلاس 10 هستیم و گفته می‌شود که در این گوشی، از چیپست اسنپدراگون 8 نسل اول و یک دوربین پریکسوپی استفاده شده است.
۱۴۰۱/۲/۱۴

مدت پیش، شایعاتی در زمینه احتمال عرضه گوشی جدیدی توسط شرکت وان پلاس شنیده بودیم که به ادعای آنها، نسخه الترای گوشی وان پلاس 10 است. اکنون نیز به لطف افشاگر شناخته شده‌ای به نام Yogesh Brar، اطلاعات بیشتری درباره وان پلاس 10 الترا منتشر شده است.

image

 

اینطور که به نظر می‌رسد؛ وان پلاس قصد بهبود تجربه دوربین گوشی وان پلاس 10 پرو را داشته و در نسخه الترا، برای نخستین بار از یک دوربین پریسکوپی استفاده کرده است. متاسفانه، شاهد انتشار اطلاعات دقیقی درباره نوع سنسور‌های به کار رفته در این گوشی نیستیم. این افشاگر همچنین ادعا کرده که وان پلاس 10 الترا، از چیپست جدید کوالکام اسنپدراگون 8 نسل اول پلاس استفاده کرده که با لیتوگرافی ۴ نانومتری TSMC ساخته شده است.

در سوی دیگر، گوشی وان پلاس 10 نیز قرار است با دو نوع چیپست مدیاتک دیمنسیتی 9000 و کوالکام اسنپدراگون 8 نسل اول در بازار‌های متفاوت عرضه شود. وان پلاس همچنین قصد عرضه گوشی‌هایی در سری نورد با چیپست‌های قدرتمندی چون دیمنسیتی 8000 و اسنپدراگون 888 را داشته و گفته می‌‌شود که آنها در حال تولید محصولی با چیپست اسنپدراگون 7 نسل اول نیز هستند.

image

درباره این شرکت و احتمال عرضه گوشی وان پلاس 10 الترا چه می‌اندیشید؟ آیا وان پلاس موفق خواهد شد تا یک گوشی بی نقص و لایق نام الترا را روانه بازار کند؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)