خانهاخبار
تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک براساس لیست آنتوتو قدرتمندترین تراشه حال حاضر اندرویدی‌ها است!

تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک براساس لیست آنتوتو قدرتمندترین تراشه حال حاضر اندرویدی‌ها است!

به تازگی لیست قدرتمندترین گوشی‌های لیست آنتوتو ماه آوریل منتشر شده است که خبر از سلطه تراشه پرچمدار کوالکام بر بازار گوشی‌های هوشمند می‌دهد.
۱۴۰۱/۲/۱۴

جدیدترین و اخرین لیست 10 گوشی‌های قدرتمند حال حاضر بازار توسط بنچمارک آنتوتو منتشر شده است که سلطه تمام عیار تراشه‌های کوالکام در دو بخش پرچمدار و میان‌رده را نشان می‌دهد. در این راستا، 9 گوشی هوشمند لیست پرچمدار آنتوتو به تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک مجهز هستند و در لیست گوشی‌های میان‌رده نیز 7 دستگاه از تراشه اسنپدراگون 870 برخوردار هستند.

البته باید اشاره کرد که در لیست میان‌رده آنتوتو دو گوشی هوشمند اول از تراشه دایمنسیتی 8100 بهره‌مند هستند که شامل ردمی K50 و ریلمی جی‌تی نئو 3 می‌شود. از آن سو، در رتبه یک گوشی‌های پرچمدار بلک شارک 5 پرو مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک جای دارد.

image

لیست پرچمدار آنتوتو

شایان ذکر است که سلطه تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک در بازار گوشی‌های پرچمدار قدرتمند چندان دور از ذهن نیز نبوده است چرا که تراشه اگزینوس 2200 در بازار چین عرضه نمی‌شود. به علاوه، تراشه پرچمدار مدیاتک یعنی دایمنسیتی 9000 نیز به تازگی وارد بازار شده است و تراشه کایرین نیز به طور کلی از رقابت‌ها کنار رفته است.

بنچمارک آنتوتو گوشی‌های هوشمند حاضر در دو لیست را براساس چهار فاکتور عملکرد پردازنده مرکزی، پردازنده گرافیکی، تجربه کاربری و مدیریت حافظه رم بررسی می‌کند. البته برخی از تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند ممکن است سخت‌افزار خود را طور اختصاصی برای عملکرد بهتر در بنچمارک‌های مختلف بهینه کنند تا عملکرد آن‌ها بهتر شود.

image

لیست میان‌رده آنتوتو

همانطور که اشاره شد، دو گوشی اول لیست میان‌رده مجهز به تراشه دایمنسیتی 8100 هستند که نشان‌دهنده قدرت سخت‌افزاری بالای این تراشه است. تنها گوشی هوشمند لیست میان‌رده که به تراشه نسبتا قدیمی دایمنسیتی 1200 مجهز است ریلمی جی‌تی نئو 2T است. سایر گوشی‌های هوشمند این لیست به تراشه اسنپدراگون 870 مجهز هستند که از رتبه 3 تا 9 قرار گرفته‌اند. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)