خانهاخبار
نمایشگر ثانویه گلکسی زد فلیپ 4 احتمالا بزرگ‌تر خواهد بود

نمایشگر ثانویه گلکسی زد فلیپ 4 احتمالا بزرگ‌تر خواهد بود

جدیدترین نسل سری گوشی‌های تاشو سامسونگ به احتمال زیاد در نیمه دوم سال جاری میلادی عرضه خواهد شد.
۱۴۰۱/۲/۱۴

روز به روز اخبار و شایعات زیادی پیرامون نسل بعدی گوشی‌های تاشو سامسونگ موسوم به گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 در حال انتشار است و حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شد، به نظر می‌رسد نمایشگر ثانویه گلکسی زد فلیپ 4 که در پنل پشتی آن قرار دارد به احتمال زیاد بزرگ‌تر از نمایشگر کاور گلکسی زد فلیپ 3 خواهد بود.

در این گزارش که توسط راس یانگ، افشاگر برجسته حوزه نمایشگر و مدیرعامل Display Supply Chain Consultants، در دسترس قرار گرفته است ذکر شده است که نمایشگر گلکسی زد فلیپ 4 بیشتر از 2 اینچ خواهد بود. البته باید اشاره کرد که هنوز اندازه دقیق نمایشگر کاور این گوشی تاشو مشخص نیست. شایان ذکر است که گلکسی زد فلیپ 3 نیز در مقایسه با نمایشگر 1.1 اینچی گلکسی زد فلیپ نسل قبلی از نمایشگر کاور بزرگ‌تر 1.9 اینچی بهره می‌برد.

image

در نهایت باید اشاره کرد که گزارش‌های قبلی اذعان داشته‌اند منبع تغذیه گلکسی زد فلیپ 4 باتری 3400 میلی‌امپر ساعت خواهد بود که 100 میلی‌امپر ساعت بیشتر از باتری 3300 میلی‌امپر ساعتی گلکسی زد فلیپ 3 است. به علاوه، به احتمال زیاد قلب تپنده گلکسی زد فلیپ 4 تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک پلاس خواهد بود و انتظار می‌رود گوشی تاشو سامسونگ از دوربین‌های بهبودیافته نیز برخودار باشد. همچنین سامسونگ امید دارد که گلکسی زد فلیپ 4 و گلکسی زد فولد 4 فروش بسیار خوبی را تجربه کند. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)