خانهاخبار
سامسونگ پچ امنیتی ماه مه ۲۰۲۲ را برای سری گلکسی اس 21 منتشر کرد

سامسونگ پچ امنیتی ماه مه ۲۰۲۲ را برای سری گلکسی اس 21 منتشر کرد

با گذشت حدودا یک هفته از انتشار آپدیت امنیتی ماه مه سیستم عامل اندروید برای گوشی‌های سری گلکسی اس 22، سامسونگ حالا به سراغ پرچمداران پیشین خود رفته و این آپدیت را برای آنها نیز منتشر کرده است.
۱۴۰۱/۲/۱۳

سامسونگ همچنان به عملکرد خیره کننده خود در زمینه پشتیبانی نرم افزاری از محصولاتش ادامه داده و پس از انتشار آپدیت امنیتی ماه مه سال ۲۰۲۲ برای سری گلکسی اس 22 در هفته گذشته، حالا به سراغ پرچمداران سابق خود یعنی سری گلکسی اس 21 رفته و این آپدیت را برای آنها نیز منتشر کرده است. نکته جالب قضیه، این بوده که سری پیکسل 6 یا پرچمداران فعلی گوگل که توسعه دهنده اصلی سیستم عامل اندروید است؛ این آپدیت را همزمان با پرچمداران سال گذشته سامسونگ دریافت کرده‌اند!

image

شماره بیلد این آپدیت، G991BXXU5CVDD بوده و در حال حاضر برای گوشی‌های سامسونگ گلکسی اس 21، اس 21 پلاس و اس 21 الترا در کشور ایتالیا منتشر شده است. همانطور که می‌دانید؛ شرکت سامسونگ آپدیت‌ها را به طور مقطعی برای مناطق متفاوت عرضه کرده و احتمالا در روز‌های آتی، شاهد انتشار این آپدیت در سایر ریجن‌ها نیز خواهیم بود.

image

اگر گوشی شما مربوط به ریجن ذکر شده است؛ می‌توانید با مراجعه به منوی تنظیمات دستگاه و بخش Software Update، وضعیت انتشار آن برای گوشی خود را چک کنید. درباره پشتیبانی نرم افزاری سامسونگ از گوشی‌هایش چه می‌اندیشید؟ آیا از رویکرد فعلی این شرکت راضی هستید یا از آنها انتظارات بالاتری دارید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)