خانهاخبار
گوگل آپدیت امنیتی ماه مه را به همراه حل مشکل بازخورد لرزشی برای سری پیکسل 6 منتشر کرد

گوگل آپدیت امنیتی ماه مه را به همراه حل مشکل بازخورد لرزشی برای سری پیکسل 6 منتشر کرد

شرکت گوگل در روز گذشته به انتشار آپدیت امنیتی ماه مه برای گوشی‌های پیکسل خود پرداخته و همچنین مشکل ضعف بازخورد لرزشی گوشی‌های پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو را نیز حل کرده است.
۱۴۰۱/۲/۱۳

شرکت گوگل به رسم همیشه، آپدیت امنیتی جدید سیستم عامل اندروید برای گوشی‌های پیکسل را در نخستین دوشنبه ماه منتشر کرده است. این آپدیت، شامل پچ امنیتی ماه مه بوده و البته برخی مشکلات دیده شده در گوشی‌های پیکسل را نیز رفع می‌کند.

image

 

مهم‌ترین مشکل در این میان، مربوط به گوشی‌های پیکسل 6 و 6 پرو بوده است که بازخورد لرزشی آنها، به درستی کار نکرده و پس از دریافت آپدیت ماه گذشته، ضعیف‌تر از سابق شده بود. گوگل حالا این باگ را برطرف کرده است؛ اما به عقیده بسیاری، این شرکت برای پشتیبانی نرم افزاری از پرچمداران خود مقداری کم‌کاری کرده و چنین باگی نباید به مدت یک ماه بر روی این گوشی‌ها باقی می‌ماند.

 یکی دیگر از مشکلات رفع شده توسط این آپدیت، مربوط به روشن شدن بی دلیل گوشی بوده و همچنین مشکل کرش کردن پیکسل لانچر در برخی مواقع نیز برطرف شده است. لازم به ذکر است که این دو مشکل ذکر شده، مخصوص سری پیکسل 6 نبوده و در برخی پیکسل‌های قدیمی‌تر نیز دیده می‌شدند که خوشبختانه حالا شاهد رفع آنها هستیم.

image

 

شماره بیلد این آپدیت، SP2A.220505.002 بوده و همانند سایر آپدیت‌های منتشر شده توسط گوگل، به طور تدریجی در دسترس کاربران پیکسل قرار خواهد گرفت. درباره پشتیبانی نرم افزاری گوگل از گوشی‌های پیکسل چه می‌اندیشید؟ آیا به عقیده شما، این شرکت در رفع باگ‌های سری پیکسل کم‌کاری می‌کند؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)