خانهاخبار
نیمه دوم ۲۰۲۲ نیز بدون سری نوت سامسونگ سپری خواهد شد

نیمه دوم ۲۰۲۲ نیز بدون سری نوت سامسونگ سپری خواهد شد

با حذف سری نوت از گوشی‌های هوشمند سامسونگ، باید ببینیم این شرکت کره‌ای برای نیمه دوم سال چه برنامه‌ای خواهد داشت.
۱۴۰۱/۲/۱۲

اگر از جمله طرفداران برند سامسونگ باشید،‌ مطمئنا می‌دانید که طبق سنت هر ساله این شرکت کره‌ای در ابتدای هر سال میلادی پرچمداران سری S و در نیمه دوم سال نیز محصولی از سری نوت را به دنیای تکنولوژی معرفی می‌کردند. این اتفاق حدودا یک دهه به صورت مداوم انجام شد.

اما سال گذشته این روند ادامه‌دار به صورت ناگهانی متوقف شد و سامسونگ اعلام کرد که دیگر محصولی از سری نوت را معرفی و روانه بازار نخواهد کرد. از امسال، سری نوت با سری S ادغام شد و به این ترتیب نیمه دوم سال، به معرفی پرچمداران جدید با نمایشگر منعطف اختصاص پیدا خواهد کرد.

لذا در نیمه دوم سال ۲۰۲۲ باید انتظار رونمایی از گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 را داشته باشیم. در این صورت از امسال به بعد، احتمالا سال‌هایی را خواهیم گذراند که حوصله طرفداران این برند کره‌ای سر خواهد رفت.

تا پیش از این، کاربران در نیمه دوم هر سال منتظر اتفاق هیجان انگیزی (معرفی محصولی جدید از سری نوت) بودند. چرا که سامسونگ معمولا ایرادات و مشکلات سری اس که در ابتدای سال معرفی می‌شدند را به واسطه رونمایی از آن‌ها برطرف می‌کرد. اما از این پس باید منتظر معرفی دو محصول جدید با نمایشگر منعطف باشیم که به اندازه سری نوت هیجان انگیز نبوده و از سوی دیگر، تمامی کاربران نیز میل و رغبتی به خرید آن‌ها از خود نشان نمی‌دهند.

image

 

به عنوان مثال، به نظر نمی‌رسد که متخصصان و مهندسان سامسونگ بتوانند قلم اس پن را درون بدنه گلکسی زد فلیپ یا گلکسی زد فولد قرار داده و محفظه‌ای برای آن در این محصولات تعبیه کنند. همچنین از سوی دیگر اگر پای گلکسی نوت 22 الترا در میان بود، بعید به نظر می‌رسید که مشخصات دوربین Galaxy Z Fold 4 بتواند با آن وارد عرصه رقابت شود.

بله درست است که گلکسی اس 22 الترا را می‌توان به نوعی Note 22 Ultra به حساب آورد، اما به نظر می‌رسد که خلأ محصولی با این نام و نشان همواره در قلب طرفداران سامسونگ باقی خواهد ماند.

بر هیچ کس پوشیده نیست که محصولات منعطف سامسونگ تا به حال عملکرد خوبی از خود نشان داده‌اند. اما با تمام این تفاسیر، مطمئنا خیلی از طرفداران این برند کره‌ای منتظر رونمایی از یک گوشی هوشمند از سری نوت هستند. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)