خانهاخبار
پلن پریمیوم تلگرام در دست توسعه است!

پلن پریمیوم تلگرام در دست توسعه است!

توسعه دهندگان تلگرام در حال کار روی پلن پریمیوم این اپلیکیشن هستند که امکانات ویژه‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
۱۴۰۱/۲/۱۲

همان طور که می‌دانید، تلگرام را می‌توان محبوب ترین و بهترین پیام رسان در دنیا به حساب آورد که با ویژگی‌های منحصر به فردش، حرفی برای رقبای خود باقی نگذاشته است. حالا مسئولان و توسعه دهندگان این اپلیکیشن در حال توسعه پلن پریمیوم هستند تا به کمک آن، برخی امکانات ویژه را در اختیار کاربران خود قرار دهند.

در نسخه ۸.۷.۲ این پیام رسان که برای سیستم عامل iOS توسعه یافته، مسئولان وب سایت Telegram Beta موفق به کشف کدهایی پیرامون اشتراک پریمیوم تلگرام شده‌اند. البته جای هیچ شکی باقی نیست که این ویژگی در اختیار کاربران اندرویدی این اپلیکیشن نیز قرار خواهد گرفت. اما با تهیه اشتراک پریمیوم تلگرام چه امکانات و قابلیت‌هایی در انتظارتان خواهد بود؟

از این طریق، شما به استیکرها و امکانات اضافه برای نشان دادن واکنش به پیام‌ها دسترسی خواهید داشت. کاربران عادی که بخواهند از این استیکر یا ری اکشن‌ها استفاده کنند، به صفحه خرید اشتراک برای پلن پریمیوم هدایت خواهند شد.

image

این موضوع یکی از بهترین روش‌ها برای کسب درآمد از یک اپلیکیشن به حساب می‌آید. اما مسلما امکانات و قابلیت‌های بیشتری باید به این پلن اضافه شود تا کاربران تمایل به پرداخت هزینه برای برخورداری از آن‌ها از خود نشان دهند. از آن جا که رقبای این اپلیکیشن مانند توییچ و دیسکورد از پلن‌های اشتراکی برای امکانات بیشتر استفاده می‌کنند، لذا وارد شدن تلگرام به دنیای اشتراک‌ها و دریافت هزینه از کاربران آنچنان که باید و شاید برای کاربران تعجب‌آور نخواهد بود و حتی ممکن است خیل عظیمی از آن‌ها، از این موضوع استقبال کرده و با کمال میل حاضر به پرداخت هزینه باشند.

پیش بینی می‌شود که امکانات و قابلیت‌های جذاب تلگرام همچنان به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گیرد. لذا بعید به نظر می‌رسد که ویژگی‌هایی مانند تماس گروهی، امکان آپلود فایل‌ها با حجم بالا یا ارسال ویدئوها با نهایت کیفیت محدود به مشترکین پریمیوم شود.

در نهایت گذشت زمان همه چیز را ثابت خواهد کرد. باید منتظر بمانیم و ببینیم که اشتراک پریمیوم تلگرام با خود چه قابلیت‌ها و امکاناتی را به همراه خواهد داشت.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)