خانهاخبار
مشخصات گوشی آنر پلی 30 فاش شد

مشخصات گوشی آنر پلی 30 فاش شد

گوشی جدیدی از شرکت آنر به نام پلی 30 اخیرا موفق به دریافت گواهی وزارت صنعت و فناوری اطلاعات کشور چین شده که مشخصات آن را نیز فاش کرده است.
۱۴۰۱/۲/۱۱

شرکت آنر در ماه دسامبر سال گذشته میلادی، از گوشی آنر پلی 30 پلاس در کشور چین رونمایی کرد و اکنون نیز به نظر می‌رسد که قصد معرفی نسخه معمولی آن را در آینده‌ای نزدیک دارد. این گوشی به تازگی موفق به دریافت تاییدیه‌ای از وزارت صنعت و فناوری اطلاعات کشور چین شده که مشخصات آن را نیز نمایش می‌دهد.

image

 

آنر پلی 30 قرار است دارای یک چیپست هشت هسته‌ای با کلاک اسپید ۲.۲ گیگاهرتز، نمایشگری ۶.۵۱ اینچی از نوع TFT با رزولوشن اچ دی پلاس و یک باتری با ظرفیت ۴۹۰۰ میلی آمپر باشد. این گوشی در نسخه‌هایی با ۴،۶،۸ و ۱۲ گیگابایت حافظه رم و همچنین ۶۴،۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار شده و از کارت‌های حافظه microSD با حداکثر ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت نیز پشتیبانی خواهد کرد.

گوشی آنر پلی 30 دارای یک سیستم دوربین دوگانه بوده که شامل دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی می‌شود؛ اما هنوز از رزولوشن دوربین سلفی اطلاعی نداریم. این گوشی از نسل پنجم اینترنت همراه یا همان 5G پشتیبانی کرده و حداکثر سرعت شارژ آن نیز معادل ۱۰ وات است.

image

 

ضخامت این محصول معادل با ۸.۶۸ میلی متر بوده و وزن آن نیز به ۱۹۴ گرم می‌رسد. متاسفانه در تاییدیه دریافت شده، عکسی از این گوشی وجود ندارد؛ اما احتمالا از یک طراحی مشابه آنر پلی 30 پلاس بهره برده و به زودی نیز شاهد آغاز کمپین تبلیغاتی شرکت آنر برای آن خواهیم بود.

درباره گوشی جدید شرکت آنر و مشخصات فاش شده از آن چه می‌اندیشید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)