خانهاخبار
مشخصات فنی و تصاویر تبلیغاتی پوکو M4 5G لو رفت

مشخصات فنی و تصاویر تبلیغاتی پوکو M4 5G لو رفت

جدیدترین گوشی پوکو احتمالا نسخه‌ای از ردمی 10 خواهد بود که برای بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.
۱۴۰۱/۲/۸

براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به نظر می‌رسد شیائومی قصد دارد نسخه استاندارد پوکو M4 پرو که دو ماه پیش معرفی کرد را روانه بازار کند. این گوشی که پوکو M4 5G نام دارد احتمالا نسخه بازار جهانی دیگر گوشی برند زیر مجموعه شیائومی یعنی ردمی 10 خواهد بود. حالا به تازگی مشخصات فنی پوکو M4 5G همراه با تصاویری از آن لو رفته است که خبر از تراشه دایمنستی 700 و دوربین 50 مگاپیکسلی می‌دهد.

image

 

در این راستا، پوکو M4 5G از نمایشگر 6.58 اینچی ال‌سی‌دی فول اچ‌دی پلاس با نرخ نوسازی 90 هرتزی و نرخ نمونه‌برداری لمسی 20 هرتزی بهره می‌برد. شایان ذکر است که مشخصات فنی نمایشگر پوکو M4 5G مشابه برادر بزرگ‌تر خود است ولی تراشه به کار رفته در گوشی جدید شیائومی دایمنسیتی 700 است که در مقایسه با تراشه دایمنسیتی 810 پوکو M4 5G پرو مقداری ضعیف‌تر است.

image

 

در بخش دوربین، پوکو M4 5G از دوربین 50 مگاپیکسلی اصلی و سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی بهره می‌برد که در مقایسه با دوربین پوکو M4 5G پرو لنز فوق عریض آن حذف شده است. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های ویدئویی نیز برعهده دوربین 8 مگاپیکسلی است. منبع تغذیه پوکو M4 5G باتری 5000 میلی‌امپر ساعتی است که به احتمال زیاد با شارژ سریع همراه خواهد بود.

image

 

از دیگر مشخصات فنی پوکو M4 5G می‌توان به وزن 200 گرمی و پشتیبانی از گواهی IP52 اشاره کرد که به طور کامل گوشی را در آب محافظت نمی‌کند ولی می‌تواند در برابر پاشش آب مقاومت خوبی از خود نشان دهد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)