خانهاخبار
بروزرسانی اندروید 12 برای گلکسی M31s منتشر شد

بروزرسانی اندروید 12 برای گلکسی M31s منتشر شد

بروزرسانی نرم‌افزاری جدید میان‌رده سامسونگ تغییرات ظاهری و برخی بهبودها برای برنامه‌های اختصاصی را به ارمغان خواهد آورد.
۱۴۰۱/۲/۸

میان‌رده سامسونگ که در سال 2020 با اندروید 10 رونمایی و عرضه شده بود امروز بروزرسانی نرم‌افزاری اندروید 12 را دریافت کرد که به احتمال زیاد اخرین بروزرسانی محسوب می‌شود. این بروزرسانی که با شناسه M317FXXU3DVD4 عرضه شده است هم اکنون برای کاربران روسی فعال است ولی انتظار می‌رود به زودی برای کاربران در سطح جهان نیز عرضه شود. به علاوه، همراه با این بروزرسانی رابط کاربری سامسونگ گلکسی M31s نیز به One UI 4.1 ارتقا پیدا خواهد کرد و پچ امنیتی ماه مارس نیز به گوشی اضافه خواهد شد.

image

شایان ذکر است که بروزرسانی اندورید 12 و رابط کاربری One UI 4.1 تغییرات ظاهری زیادی ماتند Color Palette و ویجت‌های هوشمند را به همراه خواد داشت و همچنین قابلیت‌های نمایشگر همیشه روشن و حالت تاریک نیز بهبود داشته‌اند. برخی از برنامه‌های اختصاصی سامسونگ مانند My Files، Samsung Internet، Samsung Keyboard و Gallery نیز با این بروزرسانی‌ بهبودهایی خواهند داشت. دیگر قابلیت عرضه شده با بروزرسانی گلکسی M31s ویژگی مدیریت و کنترل حافظه رم مجازی و بهینه‌سازی دوربین‌ها است. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)