خانهاخبار
سه نسخه مختلف ساعت پیکسل واچ گواهی بلوتوث را دریافت کردند

سه نسخه مختلف ساعت پیکسل واچ گواهی بلوتوث را دریافت کردند

اولین ساعت هوشمند گوگل احتمالا به زودی رونمایی خواهد شد.
۱۴۰۱/۲/۸

جدیدترین پوشیدنی گوگل به موسوم به ساعت هوشمند پیکسل واچ چندی پیش در تصاویر واقعی دیده شد و دیروز نیز تصاویر جدیدی از آن در دسترس قرار گرفت که طراحی آن را به خوبی نشان می‌داد. در همین راستا، به نظر می‌رسد رونمایی ساعت هوشمند گوگل به زودی انجام خواهد شد. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، سه نسخه مختلف این ساعت هوشمند موفق به کسب گواهی بلوتوث شد که مدرکی دیگر بر رونمایی ساعت هوشمند پیکسل واچ در آینده‌ای نزدیک است.

image

 

براساس لیست گواهی بلوتوث، سه نسخه مختلف ساعت پیکسل واچ با شناسه مدل GWT9R، GBZ4S و GQF4C با عنوان دستگاه پوشیدنی گوگل این گواهی را کسب کرده‌اند. به علاوه، به احتمال زیاد این سه مدل ذکر شده در لیست بیانگر نسخه‌های مختلف ساعت پیکسل واچ است که البته هنوز مشخص نیست بر اساس چه معیاری مانند طبقه‌بندی شده‌اند. در همین راستا، ممکن است مدل‌های مختلف پیکسل واچ براساس نحوه عرضه، اندازه و قابلیت‌های ارتباطی روانه بازار شوند.

image

همچنین در خبری مشابه، دیروز مشخص شد که جدیدترین ساعت هوشمند گوگل با قیمتی بین 300 تا 400 دلار به فروش خواهد رسید که آن را به رقیب ساعت‌های پرمیومی مانند اپل واچ سری 7 و گلکسی واچ 4 کلاسیک بدل می‌سازد. به علاوه، قلب تپنده ساعت پیکسل واچ به احتمال زیاد تراشه اگزینوس است که با همکاری سامسونگ توسعه داده خواهد شد. عرضه ساعت پیکسل واچ نیز به نظر تنها محدود به بازارهای خاصی خواهد بود. از دیگر مشخصات فنی ساعت پیکسل واچ می‌توان به بهره‌گیری از سیستم عامل WearOS 3.1 اشاره کرد.

image

در نهایت باید اشاره کرد که به احتمال زیاد ساعت هوشمند پیکسل واچ در رویداد کنفرانس توسعه‌دهندگان I/O گوگل که در طی هفته‌های پیش‌رو برگزار می‌شود، رونمایی خواهد شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)