خانهاخبار
اپل تولید سری آیفون 13 پرو را به دلیل تقاضای بالا افزایش داد

اپل تولید سری آیفون 13 پرو را به دلیل تقاضای بالا افزایش داد

گوشی‌های سری آیفون 13 پرو شرکت اپل، با استقبال چشمگیری از سوی کاربران مواجه شده‌اند و همین امر، موجب افزایش تولید این سری توسط اپل شده است.
۱۴۰۱/۲/۵

به گزارش خبرگزاری کره‌ای The Elec، شرکت اپل سفارشات خود را برای گوشی‌های آیفون 13 پرو و پرو مکس افزایش داده است. دلیل این حرکت از سوی اپل، استقبال بسیار بالای کاربران از این سری است که حتی از میزان انتظار کوپرتینویی‌ها نیز بیشتر بوده است.

image

 

در سه‌ ماهه نخست سال جاری میلادی، اپل تنها یک میلیون دستگاه آیفون 13 پرو و همچنین ۳.۵ میلیون دستگاه آیفون 13 پرو مکس را سفارش داده بود؛ اما با آغاز سه ماهه دوم سال ۲۰۲۲، این شرکت تعداد سفارشات آیفون 13 پرو‌های خود را به عدد چشمگیر ۸ میلیون دستگاه رسانده و همچنین ۶.۵ میلیون دستگاه نیز آیفون 13 پرو مکس سفارش داده است.

در مقایسه با سه ماهه گذشته امسال، این امر نشانگر یک رشد ۱۰ میلیونی در تعداد سفارشات بوده که مسلما، باعث خشنودی سهامداران اپل خواهد شد. پیش‌تر نیز گزارشاتی مبنی بر افزایش ۱۰ درصدی میزان فروش سری آیفون 13 شنیده می‌شد که مهر تایید دیگری بر استقبال بسیار خوب کاربران از این سری به حساب می‌آید.

image

 

درباره افزایش تولید سری آیفون 13 پرو توسط اپل چه می‌اندیشید؟ به نظرتان چه دلیلی موجب این حجم از استقبال توسط کاربران از این گوشی‌ها شده است؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)