خانهاخبار
پیکسل واچ ممکن است با یک مدل دیگر با نام پیکسل واچ فیت همراه باشد

پیکسل واچ ممکن است با یک مدل دیگر با نام پیکسل واچ فیت همراه باشد

برخی از افشاگران ادعا کرده‌اند که ظاهرا گوگل پیکسل واچ با مدل دیگری با طراحی و جنس متفاوت همراه خواهد بود.
۱۴۰۱/۲/۵

در خبرهای قبلی ظاهرا گوگل پیکسل واچ را به طور کاملا واضح دیدیم. به نظر می‌رسد که یک نمونه اولیه از این محصول، توسط برخی از کارمندان گوگل در رستورانی در آمریکا رها شده بود، شخصی آن را پیدا کرده بود و تصاویر آن را منتشر کرده بود. تصاویر منتشر شده توسط این شخص با شایعات قبلی در مورد داشتن یک صفحه نمایش تقریبا بدون حاشیه، یک دکمه تاجی شکل پیچی و احتمالا دو دکمه دیگر، هم‌خوانی دارند. اما این تمام داستان نیست و ظاهرا این مدل با مدل دیگری با نام «پیکسل واچ فیت» قرار است همراه شود.

دو مورد از افشاگران با سابقه با نام‌های ShrimpApplePro و chunvn8888 اخیرا ادعا کرده‌اند که در مورد مدلی شنیده‌اند که کارمندان گوگل آن را پیکسل واچ فیت می‌نامند، اما مشخص نیست که آیا این مدل همان پیکسل واچ است یا خیر.

گوگل اخیرا نام پیکسل واچ را به عنوان یک علامت تجاری به ثبت رسانده، بنابراین می‌توانیم فرض کنیم که مدل استاندارد با این نام شناخته می‌شود. اکانت ShrimpApplePro می‌گوید که پیکسل واچ فیت دارای حاشیه‌های بسیار ضخیم است و یک هنرمند به نام Ian Zelbo که در رندر سازی مشهور است گفته که احتمالا این مدل خاص دارای بدنه آلومینیومی باشد، در حالی که مدل معمولی ممکن است از فولاد ضد زنگ ساخته شود و همچنین یک نسخه مشکی رنگ هم در دستور کار گوگل باشد.

image

 

پیکسل واچ فیت ممکن است حدود ۴۰۰ دلار قیمت داشته باشد، به این معنی که به طور قابل توجی گران‌تر ازسامسونگ گلکسی واچ ۴ است که از ۲۴۹٫۹۹ دلار شروع می‌شود و این تقریبا همان قیمت اپل واچ سری 7 است.

این اطلاعات در راستای افشای اطلاعات قبلی است که نشان می‌داد پیکسل واچ می‌تواند بیشتر از ساعت‌های فیت بیت قیمت داشته باشد و به عنوان رقیب مستقیم اپل واچ در نظر گرفته شود. لازم به ذکر است که گران‌ترین مدل ساعت‌های فیت بیت در حال حاضر با قیمت ۲۹۹ دلار به فروش می‌رسد.

گوگل به احتمال زیاد پیکسل واچ را ماه آینده در کنفرانس امسال خود در کنار Pixel 6a مقرون به صرفه، معرفی خواهد کرد. باید دید که آیا این ساعت به اندازه کافی خوب خواهد بود تا مشتریان را ترغیب به خرید کند یا خیر.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)