خانهاخبار
گوگل علامت تجاری ساعت هوشمند جدید خود را ثبت کرد

گوگل علامت تجاری ساعت هوشمند جدید خود را ثبت کرد

گوگل ساعت هوشمند جدید خود را به تازگی در اداره ثبت اختراعات آمریکا به ثبت رسانده، که نشان از رونمایی قریب‌الوقوع این محصول دارد.
۱۴۰۱/۲/۴

در این مدت رندرها و تصاویر لو رفته زیادی را از ساعت هوشمند جدید گوگل دیده‌ایم که تقریبا می‌توانند ما را مطمئن کنند که گوگل پیکسل واچ بالاخره امسال رونمایی خواهد شد. بله، امروز به طور قطع مشخص شد که نام این دستگاه با اسم رمز Rohan واقعا همین است. بایگانی اداره ثبت اختراع و علائم تجاری آمریکا (USPTO)، نشان می‌دهد که گوگل درخواست یک علامت تجاری برای نام «پیکسل واچ» کرده است.

در این پرونده، گوگل می‌گوید که «ثبت علامت تجاری پیکسل واچ برای پوشش دسته ساعت‌های هوشمند، کیس‌های مناسب برای نگه‌داری ساعت‌های هوشمند، رایانه‌های پوشیدنی در ماهیت ساعت‌های هوشمند، و بند ساعت‌های هوشمند در نظر گرفته شده است». تاریخ ذکر شده در درخواست امروز ۲۲ آوریل ۲۰۲۲ (۲ اردیبهشت ۱۴۰۱) است. وضعیت فعلی نشان می‌دهد که علامت تجاری توسط USPTO پذیرفته شده است و حداقل شرایط تشکیل پرونده را برآورده کرده است، اگرچه هنوز به یک بازرس اختصاص داده نشده است.

image

 

گوگل پیکسل واچ دارای یک صفحه گرد است که بر اساس رندرها و تصاویر افشا شده به دست آمده است و جدیدترین رندرها نشان می‌دهند که این دستگاه با فیت بیت یکپارچه  شده است. یک تصویر افشا شده از ظاهر پیکسل واچ که توسط Evan Blass منتشر شده، سه نماد را بر روی صفحه نمایش آن نشان می‌دهد. یکی در سمت چپ که مختص گام‌شمار است، یکی در سمت راست که نشان‌گر ضربان قلب است، و دیگری در مرکز که لوگوی فیت بیت را نشان می‌دهد و خبر از یکپارچه‌سازی آن با پیکسل واچ می‌دهد.

image

 

ممکن است که به خاطر داشته باشید که کمپانی مادر گوگل، یعنی Alphabet، در نوامبر ۲۰۱۹ اعلام کرد که قرار است فیت بیت را با قیمت ۲٫۱ میلیارد دلار خریداری کند. حال می‌بینیم که نشانه‌های این خرید در محصول پوشیدنی جدید گوگل نمود پیدا کرده است.

گوگل پیکسل یک صفحه گرد دارد که تماما از شیشه است و هیچ نوع قابی بر روی آن وجود ندارد. به احتمال زیاد این ساعت هنگام عرضه، سیستم عامل WEAR OS 3.1 را اجرا خواهد کرد. پیکسل واچ همچنین دارای نسل بعدی دستیار گوگل خواهد بود که به آن امکان می‌دهد سوالات و وظایف را روی دستگاه پردازش کند. بنابراین بدون نیاز به اتصال به سرورهای گوگل، قاعدتا پاسخ‌های کمکی این دستیار سریع‌تر خواهد بود.

معرفی پیکسل واچ بدون شک یک موقعیت مهم برای گوگل خواهد بود که به سرعت در حال ایجاد یک اکوسیستم حول برند پیکسل است. احتمالا بعد از ساعت، تبلت پیکسل در لیست بعدی قرار خواهد گرفت. در ماه فوریه رندری منتشر شد که از تصویر یک تبلت پیکسل که در پتنتی که گوگل در سال ۲۰۱۹ در ژاپن ثبت کرده بود، ایجاد شده بود. باید منتظر ماند و دید گوگل دیگر چه محصولاتی را با این نام تجاری تولید خواهد کرد.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)