خانهاخبار
شایعه‌ای جدید حکایت از رنگ‌های متفاوت برای سری آیفون 14 دارد

شایعه‌ای جدید حکایت از رنگ‌های متفاوت برای سری آیفون 14 دارد

شایعه‌ای جدید ادعا می‌کند که مدل‌های آیفون 14 پرو دارای طیف رنگی متفاوت و طراحی فلش متفاوت نسبت به نسل قبلی خود خواهند بود.
۱۴۰۱/۲/۳

طبق شایعه‌ای که توسط منبعی تایید نشده به نام AppleTrack منتشر شده است، سری آیفون 14 در طیف رنگی مختلف تازه‌ای از جمله یک نوع بنفش کاملا جدید و دارای فلش True Tone  با طراحی متفاوت است.

پست مذکور که اتفاقا مدتی پس از انتشار حذف شد، از یک منبع تایید نشده در سایت رسانه اجتماعی چینی Weibo می‌آید و ادعا می‌کند که اپل طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها را برای مدل‌های آینده آیفون 14 و 14 پرو در نظر گرفته است.

آیفون 14 و 14 مکس قرار است در رنگ‌های مشکی، سفید، آبی، قرمز، و بنفش عرضه شود؛ ضمن اینکه آیفون 14 پرو و 14 پرو مکس در رنگ‌های گرافیت، طلایی، نقره‌ای و بنفش عرضه خواهد شد. گفته می‌شود که رنگ بنفش که در هر دو مدل پایه و رده بالای آیفون‌های سری 14 عرضه می‌شود، دارای پوششی منحصر به فرد است که در شرایط نوری مختلف، رنگ آن تغییر می‌کند.

در این پست همچنین ادعا شده که فلش مدل‌های آیفون 14 بر خلاف طراحی فعلی که شامل دو LED کوچک در دو نیم‌کره مجزا هستند، دارای فلش True Tone  جدیدی هستند که شبیه به یک دایره کوچک در یک دایره بزرگ‌تر است.

image

در سال‌های اخیر، اپل هنگام عرضه مدل‌های جدید آیفون، گزینه‌های رنگی جدید و زیبایی را در کنار رنگ‌های خنثی‌تر ارائه کرده است. با توجه به اینکه اپل بعد از معرفی آیفون 12 و آیفون 12 مینی بنفش، با استقبال خوب مشتریان مواجه شد، شاهد عرضه این رنگ در آیمک ۲۴ اینچی و بعد از آن آیپد مینی نسل ششم و آیپد ایر نسل پنجم بودیم. حال با در نظر گرفتن این روال، دیدن آیفون‌های سری 14 با رنگ بنفش، کاملا محتمل است.

با فرض اینکه این خبر درست باشد، این به معنی توقف رنگ‌های صورتی و سبز پس از عرضه برای آیفون 13، و توقف رنگ‌های آبی روشن و سبز پس از عرضه برای آیفون 13 پرو است. بدون در نظر گرفتن رنگ‌های میان دوره‌ای مانند سبز برای آیفون‌های سری 13 در اوایل سال جاری، شایعات حاکی از آن است که آیفون 14 و آیفون 14 پرو با همان تعداد گزینه‌های رنگی مشابه نسخه قبلی خود عرضه خواهند شد.

مشخص نیست که آیا روکش رنگ بنفش منحصر به فرد قرار است به طور فعال دارای اثر جلوه چند رنگ بر اساس شرایط نوری باشد، یا به سادگی از تکنیکی استفاده کند که در رنگ Sierra Blue در آیفون پروهای امسال دیده‌ایم، اما به هر حال چیزی که مشخص است گزینه رنگی متفاوت نسبت به نسل قبلی این گوشی‌هاست.

به طور کلی انتخاب رنگ‌های آیفون 14 و 14 پرو می‌تواند نسبتا شبیه به رنگ‌های آیفون 12، 12 پرو، 13 و 13 پرو باشد که طیف رنگی متنوعی داشتند، ضمن اینکه احتمالا شاهد عرضه مجدد رنگ بنفش هم در این سری از آیفون‌ها باشیم.

این شایعه در توییتر بسیار مورد توجه قرار گرفته است و ظاهرا این اطلاعات توسط سایر پست‌های تایید نشده در شبکه اجتماعی Weibo هم منعکس شده است. با این وجود، این پست از منبعی نشات گرفته که سابقه مشخصی ندارد، ضمن اینکه دلیل حذف آن هم مشخص نیست. بنابراین باید به آن به دیده شک نگریست و نمی‌توان آن را به طور قطع تایید کرد. به نظر شما اپل برای آیفون‌های جدید امسال چه رنگ‌هایی را تدارک دیده است؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)