خانهاخبار
زمان رونمایی اولین ساعت هوشمند پوکو رسما تایید شد

زمان رونمایی اولین ساعت هوشمند پوکو رسما تایید شد

ساعت هوشمند پوکو واچ از نمایشگر 1.6 اینچی و طراحی مربعی‌شکل بهره می‌برد.
۱۴۰۱/۲/۳

در طی چند وقت اخیر، گزارش‌هایی در دسترس کاربران قرار گرفته بود که خبر می‌داد پوکو در حال کار روی اولین ساعت هوشمند خود موسوم به پوکو واچ است. حالا امروز این برند زیر مجموعه شیائومی به طور رسمی تایید کرد که ساعت هوشمند پوکو واچ در تاریخ 26 آوریل مصادف با 6 اردیبهشت رونمایی خواهد کرد. به علاوه، وبسایت Digit India با همکاری OnLeaks تصاویر رندری این ساعت هوشمند با برخی از مشخصات فنی احتمالی آن را به اشتراک گذاشت.

 براساس تیزر منتشر شده در حساب رسمی توئیتر پوکو فیلیپین، اولین ساعت هوشمند این برند از طراحی مربعی‌شکل بهره خواهد برد. به علاوه، ممکن است در طی روزهای آتی پوکو برخی از مشخصات فنی ساعت هوشمند خود را به طور رسمی اعلام کند.

image

 

از مشخصات فنی ساعت هوشمند پوکو واچ می‌توان به نمایشگر 1.6 اینچی با لبه‌های خمیده اشاره کرد که از رزولوشن تصویر 360 در 320 پشتیبانی می‌کند. همچنین یک کلید فیزیکی نیز در سمت راست بدنه این ساعت هوشمند قرار دارد. به علاوه، ساعت پوکو واچ از قابلیت‌های معمول سلامتی و فیتنس مانند پایشگر ضربان قلب و اکسیژن خون (SpO2) برخوردار است. منبع تغذیه این ساعت هوشمند باتری 225 میلی‌امپر ساعتی است و وزن آن نیز به 31 گرم می‌رسد.

image

 

شایان ذکر است که ساعت هوشمند پوکو واچ تا عمق 50 متری ضدآب است و ابعاد نیز برابر با 39.1 x 34.4 x 9.98 میلی‌متر خواهد بود. براساس این گزارش، پوکو واچ در سه رنگ آبی، مشکی و کرمی عرضه خواهد شد و به بند سیلیکونی مجهز خواهد بود. متأسفانه هنوز برچسب قیمتی ساعت هوشمند پوکو واچ مشخص نشده است ولی به نظر می‌رسد این ساعت هوشمند نسخه ری‌برند شده ساعت ردمی واچ 2 باشد. البته باید اشاره کرد که ساعت ردمی واچ 2 از فناوری GPS پشتیبانی می‌کند در حالی که شایعات منتشر شده هیچ اشاره‌ای به وجود GPS در پوکو واچ نکرده‌اند.

image

در نهایت باید اشاره کرد در طی رویداد رونمایی پوکو واچ جدیدترین گوشی هوشمند پوکو به نام پوکو F4 GT نیز رونمایی خواهد شد که یک دستگاه پرچمدار گیمنیگ محسوب می‌شود و به عنوان نسخه ری‌برند شده ردمی K50 گیمینگ عرضه خواهد شد. پوکو F4 GT از مشخصاتی مانند نمایشگر 6.67 اینچی فول اچ‌دی پلاس اولد، تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک، دوربین سه‌گانه 64 مگاپیکسلی و باتری 4700 میلی‌امپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 120 واتی بهره می‌برد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)