خانهاخبار
ویژه‌برنامۀ لنز ایرانسل برای شب‌های قدر

ویژه‌برنامۀ لنز ایرانسل برای شب‌های قدر

همزمان با فرارسیدن شب‌های پرفیض قدر، اپلیکیشن لنز، تلویزیون اینترنتی ایرانسل، ویژه‌برنامۀ احیای آستان قدس رضوی را به صورت زنده و مستقیم، پخش می‌کند.
۱۴۰۱/۲/۱

image

 

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، لنز، اپلیکیشن تلویزیون اینترنتی اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با همکاری آستان قدس رضوی، ویژه‌برنامۀ حرم مطهر حضرت علی بن موسی الرضا (ع) برای احیای شب‌های قدر را در قالب یک شبکۀ ویژه و به صورت زنده و مستقیم از بارگاه ملکوتی آن امام همام، پخش می‌کند.

این برنامه، در شب‌های قدر ۱۹، ۲۱ و ۲۳ ماه مبارک رمضان ۱۴۴۳ هجری قمری، هر شب از ساعت ۲۱ تا ۲۴، از شبکۀ «آستان قدس رضوی» در لنز ایرانسل، به نشانی lenz.ir/live/259199953 ، برای علاقه‌مندان پخش می‌شود.

قرائت دعای پرفیض جوشن کبیر، سخنرانی مذهبی و مراسم احیا، از جمله بخش‌های مختلف این برنامه است.

همچنین پخش برنامه‌های «شبکۀ ضیافت» نیز به مناسبت ماه مبارک رمضان، در لنز ایرانسل ادامه دارد. برنامه‌های مربوط به ماه مبارک رمضان، ویژه‌برنامه‌ها اعم از سخنرانی مذهبی، روضه‌خوانی، نوحه‌خوانی و… و نیز پخش برنامه‌های پربازدید سال‌های گذشتۀ صداوسیما، از جمله مهمترین برنامه‌های این شبکه است.

کاربران ایرانسلی لنز، می‌توانند به صورت رایگان و بدون نیاز به خرید اشتراک، این برنامه‌ها را با تعرفۀ نیم‌بهای اینترنت مشاهده کنند.

اپلیکیشن لنز، تلویزیون اینترنتی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، است که کاربران می‌توانند آن را بدون هزینه دانلود کنند و هر لحظه و هر کجا، به مجموعه‌ای از جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی (دوبله و با زیرنویس فارسی)، برنامه‌های زندۀ تلویزیونی، پخش مستقیم مسابقه‌های ورزشی (پخش زنده فوتبال، پخش زنده شبکه سه و…) پادکست، کتاب‌های صوتی، موسیقی و آلبوم‌های جدید و… روی گوشی تلفن همراه یا در منزل روی تلویزیون دسترسی داشته باشند.

از جمله امکانات اپلیکیشن لنز می‌توان به ایجاد دسترسی به مجموعۀ عظیمی از فیلم‌ها، سریال‌ها، آلبوم‌های موسیقی و برنامه‌های مستند ایرانی و خارجی، پخش زندۀ برنامه‌های تلویزیونی، مسابقات و برنامه‌های ورزشی و فرهنگی، امکان ضبط خودکار برنامه‌های زنده تلویزیون در زمان‌بندی از پیش تعیین‌شده، امکان مشاهدۀ جدول برنامه‌های پخش‌شده از شبکه‌های مختلف تلویزیون، امکان مشاهدۀ برنامه‌ها در بخش آرشیوها تا هفت روز بعد از پخش زنده، امکان افزودن برنامه‌های مورد علاقه کاربر به فهرست «علاقه‌مندی» و دسترسی آسان‌تر به آنها اشاره کرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)