خانهاخبار
گوشی ریلمی Q5i به همراه نمایشگر امولد ۹۰ هرتزی معرفی شد

گوشی ریلمی Q5i به همراه نمایشگر امولد ۹۰ هرتزی معرفی شد

شرکت ریلمی پیش از رویداد روز ۲۰ آوریل (۳۱ فروردین) خود، از گوشی میان رده ریلمی Q5i رونمایی کرده است.
۱۴۰۱/۱/۳۰

شرکت ریلمی پیش از برگزاری رویداد خود در تاریخ ۲۰ آوریل (۳۱ فروردین)، از مشخصات گوشی میان رده جدید خود رونمایی کرده است. این گوشی که ریلمی Q5i نام دارد؛ دارای چیپست مدیاتک دیمنسیتی 810 بوده و ۴ یا ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی را به همراه خواهد داشت.

 

در این گوشی، شاهد یک نمایشگر ۶.۵۸ اینچی از نوع امولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی هستیم. ریلمی در این نمایشگر، از یک ناچ قطره‌ای استفاده کرده که دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی را درون خود جا داده است. در پشت این محصول نیز، سیستم دوربین آن قرار گرفته که شامل دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی می‌شود.

این گوشی از یک باتری ۴۸۰۰ میلی آمپری بهره برده که از شارژ سریع ۳۳ واتی نیز پشتیبانی می‌کند و به همراه سیستم عامل اندروید 12 و رابط کاربری Realme UI 3.0 روانه بازار خواهد شد. ریلمی Q5i در رنگ‌های مشکی و آبی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت و قیمت آن برای نسخه با رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت، معادل ۱٫۱۹۹ یوآن (حدود ۱۸۸ دلار) است. نسخه با رم ۶ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی نیز با قیمت ۱٫۲۹۹ یوآن (حدود ۲۰۴ دلار) به فروش خواهد رسید.

image

 

درباره گوشی میان رده جدید شرکت ریلمی چه می‌اندیشید؟ آیا سخت افزار به کار رفته در این گوشی، ارزش قیمت خرید آن را دارد؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)