خانهاخبار
وان پلاس Ace و وان پلاس 10R یک گوشی مشابه برای بازارهای مختلف هستند

وان پلاس Ace و وان پلاس 10R یک گوشی مشابه برای بازارهای مختلف هستند

بنابر اعلام رسمی وان پلاس، وان پلاس Ace به بازار چین اختصاص خواهد یافت و وان پلاس 10R نیز روانه بازار جهانی خواهد شد.
۱۴۰۱/۱/۲۹

همانطور که می‌دانیم، چندی پیش وان پلاس خبر از عرضه دو گوشی جدید خود موسوم به وان پلاس Ace و عضو میان‌رده سری وان پلاس 10 یعنی وان پلاس 10R داد که قرار است روانه بازار مختلف شوند. در همین راستا، شایعات زیادی پیرامون این دو گوشی هوشمند منتشر شده است که بخش زیادی از اطلاعات مربوط به آن‌ها را فاش ساخته است. به علاوه، هر دو این گوشی‌ها در طی ماه جاری میلادی (اردیبهشت) رونمایی خواهند شد و حالا وان پلاس با انتشار گزارشی جدید، اطلاعات تازه‌ای درباره وان پلاس Ace و وان پلاس 10R در اختیار کاربران قرار داده است.

image

تصویر رندر وان پلاس 10R

طبق اعلام رسمی این تولیدکننده چینی، وان پلاس Ace و وان پلاس 10R در واقع یک گوشی هوشمند هستند که روانه بازارهای مختلف خواهند شد. در این راستا، وان پلاس Ace تنها در بازار چین به فروش خواهد رسید و از آن سو، وان پلاس 10R نسخه بازار جهانی وان پلاس Ace محسوب می‌شود. همچنین وان پلاس تایید کرد که زمان رونمایی این دو گوشی نیز متفاوت خواهد بود و وان پلاس Ace در تاریخ 21 آوریل مصادف با 1 اردیبهشت در چین معرفی خواهد شد و وان پلاس 10R با یک هفته تاخیر در تاریخ 28 آوریل یا 8 اردیبهشت رونمایی خواهد شد.

image

 

البته باید اشاره کرد که دیگر محصولات وان پلاس مانند گوشی وان پلاس نورد CE 2 لایت و وان پلاس نورد بادز نیز همراه با وان پلاس 10R در رویداد این تولیدکننده در 8 اردیبهشت معرفی خواهند شد. شایان ذکر است که علی‌رغم یکسان بودن مشخصات فنی احتمالی وان پلاس 10R و وان پلاس Ace، انتظار می‌رود این دو گوشی هوشمند تفاوت‌های جزئی نیز با یکدیگر داشته باشند. برای مثال، شایعه شده است که وان پلاس Ace با تراشه دایمنسیتی 8100 عرضه خواهد در حالی که وان پلاس 10R با تراشه دایمنسیتی 8100-Max در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

image

تصویر واقعی وان پلاس Ace

از دیگر مشخصات فنی احتمالی وان پلاس 10R می‌توان به نمایشگر 6.7 اینچی امولد فول اچ‌دی پلاس E4 با نرح نوسازی 120 هرتزی و پشتیبانی از محتوای HDR10+ اشاره کرد. به علاوه، نسخه میان‌رده سری پرچمدار وان پلاس 10 در حافظه رم تا 12 گیگابایت LPDDR5 و حافظه داخلی تا 256 گیگابایت UFS 3.1 عرضه خواهد شد. در بخش دوربین، وان پلاس 10R از دوربین سه‌گانه شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی بهره خواهد برد. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های ویدئویی نیز برعهده دوربین 16 مگاپیکسلی است.

در نهایت باید اشاره کرد که منبع تغذیه وان پلاس 10R باتری 4500 میلی‌امپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 150 واتی خواهد بود که احتمالا در عرض 17 دقیقه به طور کامل شارژ خواهد شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)