خانهاخبار
اطلاعات افشا شده جدید به ما می‌گویند که چه انتظاراتی باید از سری پیکسل 7 داشته باشیم

اطلاعات افشا شده جدید به ما می‌گویند که چه انتظاراتی باید از سری پیکسل 7 داشته باشیم

طبق گفته‌های یک افشاگر با سابقه باید انتظار بیشتری از دوربین گوشی‌های جدید پیکسل داشته باشیم.
۱۴۰۱/۱/۲۷

گوگل نه تنها یک تراشه اختصاصی برای گوشی‌های پرچم‌دار سال ۲۰۲۱ خود، پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو ساخت، بلکه آنها را تغییر شکل اساسی نیز داد. علاوه بر این، این شرکت همچنین این گوشی‌ها را به سخت‌افزار جدیدی در قسمت دوربین‌ها مجهز کرد. در مقام مقایسه باید گفت، پیکسل 7 امسال ممکن است مخصوصا در قسمت دوربین جلو حتی کمی هیجان‌انگیزتر به نظر برسد.

پیکسل 6 دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک سنسور فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی است؛ همچنین مدل‌های پرو یک دوربین اضافه‌تر تله فوتو ۴۸ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۴ برابر دارند. یک افشاگر به نام  Yogesh Brar، که سابقه نسبتا خوبی دارد، می‌گوید پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو به ترتیب با کد Cheetah و Panther سخت‌افزار مدل‌های قبلی خود را به ارث خواهند برد اما در قسمت نرم‌افزار دوربین شاهد پیشرفت چشم‌گیری خواهیم بود.

گوگل هرگز برای تبدیل کردن گوشی‌های پیکسل به بهترین گوشی‌های دوربین‌دار، به سخت‌افزار متکی نبوده است، بنابراین می‌توانیم انتظار پیشرفت‌های معناداری را داشته باشیم. او اضافه کرده که این شرکت احتمالا حسگرها را بهینه می‌کند تا عملکرد بهتری داشته باشند و بسیاری از وظایف سنگین به عهده نرم‌افزار خواهد بود.

image

 

سری پیکسل 7 احتمالا تغییر اساسی را در قسمت طراحی تجربه نکند و طراحی قبلی را حفظ کند. نوار پشتی دوربین که در عرض بدنه قرار دارد یک تفاوت کوچک خواهد داشت و آن اینکه لبه‌ها با نوار گوشی هم‌سطح می‌شوند تا ظاهر ظریف‌تری داشته باشد. رندرهای فاش شده همچنین نشان می‌دهند که سری جدید گوشی‌های گوگل می‌تواند لنزهای بزرگتری داشته باشد.

انتظار می‌رود مدل استاندارد دارای صفحه نمایش ۶٫۳ اینچی باشد که آن را کمی کوچک‌تر از پیکسل 6 با ۶٫۴ اینچ می‌کند. شایعه شده است که پیکسل 7 پرو از همان صفحه نمایش ۶٫۷ اینچی پیکسل 6 پرو استفاده خواهد کرد ولی دیگر جزئیات بیشتری در دست نیست. قبل از این گوشی‌های پرچم‌دار احتمالا شاهد رونمایی از پیکسل 6a مقرون به صرفه در کنفرانس I/O گوگل در ماه می باشیم.

این گوشی‌ها به احتمال زیاد از نسل دوم تراشه‌های Tensor  گوگل بهره خواهند برد و در ماه اکتبر در کنار پیکسل واچ معرفی خواهند شد. شما چه انتظاراتی از گوشی‌های جدید گوگل دارید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)