خانهاخبار
تصاویری از گوشی‌های میان رده موتورولا موتو اج 30 و موتو جی 5G فاش شدند

تصاویری از گوشی‌های میان رده موتورولا موتو اج 30 و موتو جی 5G فاش شدند

اخیرا تصاویری از دو محصول میان رده جدید شرکت موتورولا منتشر شده‌اند که مشخصات جذاب را نیز به همراه دارند.
۱۴۰۱/۱/۲۶

به تازگی و به لطف خبرگزاری 91mobiles و افشاگر شناخته شده یا همان «اِوِن بلس»، شاهد افشای تصاویری از دو محصول میان رده جدید شرکت موتورولا به نام‌های موتو اج 30 و موتو جی 5G هستیم که مشخصات سخت افزاری جذابی را نیز به همراه دارند.

image

 

در طراحی گوشی موتورولا موتو اج 30، به طور واضحی از گوشی پرچمدار موتو اج 30 پرو که مدتی پیش شاهد معرفی آن بودیم؛ الهام گرفته شده است. این گوشی از نمایشگری با طراحی پانچ هول یا همان حفره دار استفاده کرده و سیستم دوربین آن نیز سه‌گانه است. نمایشگر این گوشی، ۶.۵ اینچی است و گفته شده که پنل آن نیز همانند پرچمدار موتورولا موتو اج 30‌ پرو، از نوع pOLED بوده و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی دارد.

 

موتورولا موتو اج 30، از چیپست کوالکام اسنپدراگون 778G+ بهره برده و ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی را نیز به همراه دارد. این گوشی دارای یک باتری ۴۲۰۰ میلی آمپری بوده و از شارژ سریع ۳۳ وایت نیز پشتیبانی خواهد کرد. در پشت این محصول، قرار است شاهد همان سیستم دوربین موتو اج 30 پرو باشیم که شامل دو دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی می‌شوند.

image

 

دومین گوشی در این میان، موتو جی 5G نام دارد. این گوشی در واقع نسخه سال ۲۰۲۲ یک گوشی با همین نام بوده که مشخصات بهتری را به همراه دارد. نمایشگر این محصول، یک پنل ۶.۵۳ اینچی از نوع LCD با رزولوشن اچ دی پلاس و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی است. این گوشی از چیپست مدیاتک دیمنسیتی 700 استفاده کرده و دارای ۴ یا ۶ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود.

 

در پشت این گوشی، شاهد یک سیستم دوربین سه گانه هستیم که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو و در نهایت سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی جهت عکاسی پرتره می‌شود. نسخه سال ۲۰۲۲ گوشی موتورولا موتو جی قرار است تا یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری را با پشتیبانی از شارژ ۱۵ واتی به همراه داشته باشد.

درباره گوشی‌های میان رده جدید شرکت دوست داشتنی و با سابقه موتورولا چه می‌اندیشید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)