خانهاخبار
پوکو F4 GT با چیپست اسنپدراگون 8 نسل اول در گیک‌بنچ دیده شد

پوکو F4 GT با چیپست اسنپدراگون 8 نسل اول در گیک‌بنچ دیده شد

به تازگی شاهد انتشار نتایج کسب شده توسط گوشی پوکو F4 GT در بنچمارک محبوب و شناخته شده گیک‌بنچ هستیم.
۱۴۰۱/۱/۲۶

شرکت پوکو که یکی از برندهای زیر مجموعه شیائومی به حساب می‌آید؛ به تازگی دعوت‌‌نامه‌های مربوط به رویداد معرفی از جدیدترین پرچمدار سری F خود را ارسال کرده و قرار است تا در روز ۲۶ آوریل (۶ اردیبهشت)، شاهد معرفی گوشی پوکو F4 GT باشیم. این رویداد، به صورت آنلاین برگزار شده و امکان مشاهده پخش زنده آن از طریق صفحه رسمی پوکو در یوتوب، فیسبوک و توییتر نیز وجود دارد.

image

 

انتظار‌ها بر این بوده گوشی پوکو F4 GT، در واقع نسخه‌ای ری‌برند شده از گوشی شیائومی ردمی K50 گیمینگ باشد و این امر اخیرا به لطف نتایج بنچمارک گیک‌بنچ مربوط به این گوشی نیز تایید شده است. یک گوشی با شماره مدل شیائومی 21121210G که در واقع همان پوکو F4 GT است؛ به تازگی در دیتابیس بنچمارک گیک‌بنچ دیده شده و مشخصات سخت افزاری آن، شامل جدیدترین چیپست پرچمدار کوالکام یا همان اسنپدراگون 8 نسل اول و ۱۲ گیگابایت حافظه رم هستند.

این گوشی از جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید یعنی اندروید 12 استفاده کرده و به همراه رابط کاربری شیائومی MIUI 13 روانه بازار خواهد شد. شیائومی پوکو F4 GT موفق شده تا در بخش تک هسته‌ای، امتیاز ۱٫۲۳۵ و در بخش چند هسته‌ای، امتیاز ۳٫۵۵۵ را به خود اختصاص دهد.

image

اکنون، دیگر باید منتظر روز ۲۶ آوریل (۶ اردیبهشت) بمانیم تا شرکت پوکو از تاریخ عرضه و همچنین قیمت این محصول نیز رونمایی کند. درباره گوشی پوکو F4 GT چه می‌اندیشید؟ آیا از مشخصات سخت افزاری این محصول راضی هستید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

محمدعلی

۱۴۰۱/۱/۲۸
سلام وحید جان دوربینش اگه میشه یجوری بالاترین کیفیت رو داشته باشه مثلا108مگاپیکسل
رم 8به بالا(18) شارژرهم120 وات ویک جورخفن درستش کنید که در جهان پخش بشه

جواد

۱۴۰۱/۱/۲۷
سلام واقعا انتظار یه طراحی عالی و سخت افزار معرکه رو داریم شارژر 120وات رو میخواییم و دوربین هم ملاک نباشه ای کاش نسخه های پایش رم 8 به بالا 12باشه هر چی تو سری x4pro کمکاری شده اسن رو لااقل آبرو داری کنه

Pendar_M

۱۴۰۱/۱/۲۷
سلام وحید جان :)
ممنون از توجهت و ایراد هم رفع شد

وحید

۱۴۰۱/۱/۲۷
سلام
قسمت اخر مطلب به جای پوکو به اشتباه اوپو درج شده اصلاح کنید ممنون