خانهاخبار
تصویری منتسب به وان پلاس 10R طراحی این گوشی را خوبی نشان می‌دهد

تصویری منتسب به وان پلاس 10R طراحی این گوشی را خوبی نشان می‌دهد

به تازگی تصویری از جدیدترین عضو سری وان پلاس 10 در تبلیغی از وبسایت آمازون منتشر شده است که پنل پشتی این گوشی را نشان می‌دهد.
۱۴۰۱/۱/۲۵

اوایل هفته جاری بود که وان پلاس به طور رسمی اعلام کرد عضو میان‌رده سری پرچمدار وان پلاس 10 موسوم به وان پلاس 10R در تاریخ 28 آوریل مصادف با 8 اردیبهشت در هند رونمایی خواهد شد. در همین راستا، چندی پیش صفحه رسمی این گوشی هوشمند در سایت فروشگاه آمازون هند قرار گرفت که البته بدون عکس و مشخصات فنی بود. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، تبلیغی توسط آمازون از یک گوشی متعلق به برند وان پلاس در شبکه اجتماعی اینستاگرام به طور تصادفی قرار گرفته است که ادعا می‌شود همان وان پلاس 10R است.

image

 

در این تصویر که توسط یک کاربر در توئیتر به اشتراک گذاشته شده است، طراحی پنل پشتی وان پلاس 10R به خوبی نشان داده شده است. به علاوه، طراحی گوشی موجود در تصویر با رندرهایی که قبلا از وان پلاس 10R منتشر شده است تقریبا یکسان است و فقط ماژول دوربین آن کمی تغییر یافته است. البته باید اشاره کرد که طراحی وان پلاس 10R حاضر در تصویر بسیار به طراحی وان پلاس Ace شباهت دارد.

طبق شایعاتی که تا به امروز منتشر شده‌اند، وان پلاس 10R از نمایشگر 6.67 اینچی امولد E4 با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هزتری بهره می‌برد که از محتوای HDR10+ نیز پشتیبانی می‌کند. به علاوه، قلب تپنده جدیدترین میان‌رده وان پلاس تراشه دایمنسیتی 8100 است که همراه با حافظه رم 8 و 12 گیگابایتی LPDDR5 و حافظه داخلی تا 256 گیگابایتی UFS 3.1 به پردازش اطلاعات خواهد پرداخت.

image

 

در بخش دوربین، وان پلاس 10R از دوربین 50 مگاپیکسلی اصلی IMX766، لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی IMX355 و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی بهره می‌برد. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های ویدئویی نیز برعهده دوربین 16 مگاپیکسلی ایزوسل S5K3P9SP است.

در نهایت، از دیگر مشخصات فنی وان پلاس 10R می‌توان به سنسور اثرانگشت درون نمایشگر، اسپیکرهای استریو دوگانه، پشتیبانی از صدای باکیفیت Hi-Res و اندروید 12 برپایه رابط کاربری OxygenOS 12 اشاره کرد. شایان ذکر است که به احتمال زیاد وان پلاس 10R به مانند ریلمی جی‌تی نئو 3 در دو نسخه باتری 4500 میلی‌امپر ساعتی با شارژ 150 واتی و باتری 5000 میلی‌امپر ساعتی با شارژ 80 واتی روانه بازار خواهد شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)