خانهاخبار
اپل هدفون‌های بیتس استودیو بادز را در سه رنگ زیبا و جدید معرفی کرد

اپل هدفون‌های بیتس استودیو بادز را در سه رنگ زیبا و جدید معرفی کرد

هدفون‌های بیتس استودیو اپل حالا با اضافه شدن سه رنگ جدید بسیار زیبا، تنوع رنگ‌هایشان به شش عدد رسیده که مناسب هر سلیقه‌ای هستند.
۱۴۰۱/۱/۲۴

هفته گذشته اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه برند بیتس اپل در حال آماده شدن برای عرضه رنگ‌های جدید هدفون‌های بی‌سیم بیتس استودیو بادز خود است، حال امروز شاهد این هستیم که این خبر رسمی شده است. رنگ‌های جدید آبی اقیانوسی، صورتی غروب، و خاکستری ماه از همین حالا با همان قیمت ۱۴۹٫۹۹ دلاری، در وب‌سایت اپل در دسترس هستند.

داخل قاب‌های این سه رنگ جدید در مقایسه با رنگ‌های قبلی که موقع عرضه این محصول در دسترس بودند، رنگ متفاوتی دارند که جلوه ویژه‌ای به آنها داده است. داخل قاب رنگ آبی اقیانوسی، آبی روشن، داخل قاب رنگ صورتی، بنفش اسطوخودوس، و داخل قاب رنگ خاکستری ماه، خاکستری تیره است.

هدفون‌های بیتس استودیو بادز، دارای طراحی بدون پایه، به همراه حالت‌های حذف نویز فعال (ANC) و شفافیت صدا است. سطح خارجی هر هدفون، یک دکمه قابل کلیک دارد که می‌تواند به منظور کنترل موسیقی، تماس‌های تلفنی، حالت‌های کنترل نویز، و فعال‌سازی سیری پیکربندی شود. البته فعال‌سازی سیری با «Hey Siri» هم قابل فعال‌سازی است.

در این هدفون‌ها صدای فضایی به همراه Dolby Atmos برای یک تجربه صوتی همه جانبه نیز پشتیبانی می‌شود. البته باید گفت که این هدفون‌ها مانند برخی دیگر از مدل‌های هدفون‌های اپل، ویژگی ردیابی حرکت سر را ندارد.

در حالی که هدفون‌های بیتس استودیو بادز دارای تراشه اپل H1‌ یا W1 نیست، اما ویژگی‌هایی مانند پشتیبانی از Find My، جفت شدن با یک لمس ساده، و در مجموع ۵ میکروفون برای تماس‌های تلفنی با کیفیت بالا را ارائه می‌دهد. همچنین سه اندازه مختلف برای سری‌های سیلیکونی این هدفون، باعث شده که تقریبا در گوش هر شخصی با اندازه‌های مختلف فیت شود. متاسفانه این هدفون‌ها از شارژ بی‌سیم پشتیبانی نمی‌کنند، لذا یک کابل USB-C به USB-C کوتاه به منظور شارژر با آداپتور برق در داخل جعبه آنها قرار داده شده است.

همزمان با عرضه رنگ‌های جدید هدفون بیتس استودیو بادز، بیتس همچنین بهبود‌هایی را برای نسخه اندروید برنامه بیتس معرفی کرده، که ویژگی‌های جدیدی را برای کاربران همه محصولات بیتس سازگار با این برنامه به ارمغان می‌آورد. با اضافه شدن «Locate My Beats» و ویجت‌های جدید، کاربران اندروید اکنون می‌توانند موقعیت مکانی هدفون‌های خود، میزان شارژ باتری هدفون‌ها، و حالت‌های گوش دادن را مستقیما در دستگاه‌های خود کنترل کنند.

آیا شما از کاربران هدفون‌های بیتس هستید؟ کدام‌یک از رنگ‌ها و ویژگی‌های جدید ذکر شده برای این هدفون‌ها، بیشتر مورد علاقه شما بوده است؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)