خانهاخبار
اپل احتمالا از دو دستگاه متعلق به سری مک در کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان 2022 رونمایی خواهد کرد

اپل احتمالا از دو دستگاه متعلق به سری مک در کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان 2022 رونمایی خواهد کرد

رویداد کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل تا دو ماه دیگر برگزار خواهد شد و حالا به نظر می‌رسد باید منتظر محصولات جدید غول فناوری آمریکایی باشیم.
۱۴۰۱/۱/۲۳

حدودا یک هفته پیش بود که اپل رسما اعلام کرد که جدیدترین رویداد غول فناوری آمریکایی موسوم به کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل 2022 در تاریخ 6 ژوئن مصادف با 16 خرداد برگزار خواهد شد و تا 5 روز نیز ادامه خواهد داشت. به علاوه، قرار است اپل در این رویداد از جدیدترین فناوری‌ها و قابلیت‌های محصولات خود پرده‌برداری کند و آن‌ها را معرفی کند.

شایان ذکر است که اپل در سال میلادی جاری محصولات سخت‌افزاری زیادی شامل مک استودیو و استودیو دیسپلی را معرفی و عرضه کرده است که تحسین کاربران را برانگیخته است. حالا براساس جدیدترین گزارش‌های منتشر شده، به نظر می‌رسد باید منتظر طیف جدیدی از محصولات سخت‌افزاری این شرکت باشیم که به احتمال زیاد دو محصول متعلق به سری مک خواهد بود.

image

 

این گزارش که توسط تحلیلگر برجسته محصولات اپل یعنی مارک گرمن منتشر شده است، اذعان دارد دو دستگاه مک جدید در کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان 2022 رونمایی خواهد شد. این گزارش گرمن در راستای گزارش‌های قبلی این تحلیلگر است که خبر از عرضه محصولات جدید اپل در تابستان سال جاری میلادی می‌دادند.

انتظار می‌رود یکی از این محصولات جدید سری مک دستگاه موردانتظار مک بوک ایر جدید باشد که با مشخصات فنی قابل توجه و طراحی به‌روز شده در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. به علاوه، به احتمال زیاد مک بوک ایر جدید از تراشه نسل بعدی M2 بهره خواهد برد که نسخه جدید تراشه فعلی M1 محسوب می‌شود.

image

 

دیگر محصول متعلق به سری مک که احتمالا در کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان رونمایی خواهد شد آی‌مک بازطراحی شده خواهد بود که از نمایشگر 27 اینچی و حاشیه نمایشگر کم بهره خواهد برد و به مانند آی‌مک 24 اینچی در رنگ‌های متنوع روانه بازار خواهد شد.

در نهایت باید اشاره کرد که در کنار این محصولات، اپل تا انتهای سال جاری میلادی از دستگاه‌های بیشتری مانند مک مینی جدید و مک بوک پرو جدید رونمایی خواهد کرد که جایگزین مک بوک پرو 13 اینچی فعلی خواهد بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)