خانهاخبار
شروع تولید آیفون 13 در هند

شروع تولید آیفون 13 در هند

اپل به تازگی شروع به تولید آیفون 13 در هند کرده، حرکتی که می‌تواند باعث شود در هزینه‌های مالیات واردات صرفه‌جویی شود.
۱۴۰۱/۱/۲۳

اپل اکنون آیفون 13 را در کارخانه فاکسکان در نزدیکی چنای هند تولید می‌کند. این خبر در حالی منتشر شده که گزارش‌های قبلی تایید کرده بودند که کوپرتینویی‌ها تولید آزمایشی آیفون 13 را از ماه دسامبر در هند آغاز کرده‌اند.

اپل همچنین برخی از مدل‌های قدیمی‌تر خود را مانند آیفون ۱۲، آیفون 11، و آیفون SE 2020 در هند تولید می‌کند. تخمین زده شده است که ۷۰ درصد از گوشی‌هایی که در هند به فروش می‌رسد، تولید داخل همین کشور است. ضمن اینکه گزارش‌های نشان می‌دهد که سری آیفون 13 پرو، مدل‌های بعدی هستند که قرار است در هند تولید شوند.

image

یکی از مشوق‌های کلیدی تولیدکنندگان گوشی هوشمند برای مونتاژ دستگاه‌های خود در هند، صرفه‌جویی در عوارض واردات است که شامل ۲۰ درصد مالیات واردات می‌شود. شایعه شده است که اپل در آینده نزدیک ۲۰ درصد از تولید آیفون خود را از چین به هند منتقل می‌کند.

حرکت اپل به سمت تولید درصد بیشتری از محصولاتش در کشورهایی به جز چین، علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه‌ مالیات واردات، باعث می‌شود که وابستگی این غول دنیای تکنولوژی در تولید محصولاتش به چین کمتر شود و به طبع آن دست این شرکت را در مواقع ضروری بازتر بگذارد.

به نظر شما تولید محصولات اپل در کشورهایی به غیر از چین، چه مزایای دیگری را در بر خواهد داشت؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)