خانهاخبار
تبلت ویوو پد رسما رونمایی شد

تبلت ویوو پد رسما رونمایی شد

جدیدترین تبلت ویوو از نمایشگر 11 اینچی و شارژ 44 واتی بهره می‌برد.
۱۴۰۱/۱/۲۳

ویوو امروز با برگزاری رویدادی در چین رسما از جدیدترین محصولات خود شامل تبلت ویوو پد، گوشی پرمیوم ویوو X نوت و گوشی تاشو ویوو X فولد رونمایی کرد. در همین راستا، ویوو با معرفی اولین تبلت خود یعنی ویوو پد به طور رسمی وارد بازار تبلت‌ها شد. به علاوه، این تبلت از مشخصات فنی قابل توجهی شامل نمایشگر 11 اینچی اولد، شارژ سریع، نرخ نوسازی بالا و پشتیبانی از قلم هوشمند بهره می‌برد که آن را به یکی از بهترین‌ تبلت‌های میان‌رده بازار بدل می‌سازد.

image

 

طبق اعلام رسمی ویوو، تبلت ویوو پد از نمایشگر 11 اینچی اولد با رزولوشن تصویر 2.5K بهره می‌برد که از نرخ نوسازی 120 هرتزی و فناوری دالبی ویژن پشتیبانی می‌کند. این نمایشگر همچنین با قلم هوشمند ویوو به نام ویوو پن نیز سازگار است که به بدنه تبلت به طور مغناطیسی متصل می‌شود.

image

 

در پنل پشتی ویوو پد، ماژول مربعی دوربین قرار دارد که میزبان سنسور 13 مگاپیکسلی اصلی و لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی است. همچنین وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های ویدئویی نیز برعهده دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی خواهد بود. قلب تپنده تبلت ویوو پد تراشه اسنپدراگون 870 با پردازنده گرافیکی آدرنو 650 است که توسط باتری 8040 میلی‌امپر ساعتی با شارژ 44 واتی تغذیه می‌شود. در بخش نرم‌افزار، اولین تبلت ویوو به اندروید 11 مجهز است و از دیگر مشخصات فنی آن می‌توان به اسپیکر چهارگانه، پشتیبانی از دالبی اتمس، درگاه USB-C و جک 3.5 میلی‌متری هدفون اشاره کرد.

image

 

در نهایت باید اشاره کرد که ویوو پد در سه رنگ آبی، مشکی و سفید و در دو کانفیگ رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی و حافظه 256 گیگابایتی عرضه خواهد شد که برچسب قیمتی آن به ترتیب برابر با 390 و 470 دلار خواهد بود. شایان ذکر است که ویوو هنوز تایید نکرده است که ویوو پد برای بازارهای جهانی نیز عرضه خواهد شد و یا تنها برای بازار چین اختصاص خواهد داشت. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)