خانهاخبار
مرکز تعمیر بورد انواع پلی استیشن و تلویزیون توسط دی سی سرویس

مرکز تعمیر بورد انواع پلی استیشن و تلویزیون توسط دی سی سرویس

تعمیرات پلی استیشن و تلویزیون یک کار کاملا تخصصی است و باید تعمیر آن را به افراد مجرب و متخصص در این زمینه از جمله بسپارید.
۱۴۰۱/۱/۲۲

تعمیرات پلی استیشن و تلویزیون یک کار کاملا تخصصی است و باید تعمیر آن را  به افراد مجرب و متخصص در این زمینه از جمله بسپارید. شما با تعمیرات پلی استیشن و تلویزیون توسط شرکت‌های متخصص و معتبر، دیگر خیالتان از تعمیر اصولی و کیفیت قطعات تعویضی راحت خواهد بود. دی سی سرویس به عنوان یکی از معتبرترین شرکت‌ها در زمینه تعمیر کنسول بازی و تلویزیون، آماده ارایه خدمات با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت است. در این مقاله قصد داریم به مشکلات رایجی که ممکن است در زمان بازی با کنسول ps4 و ps5  با آن مواجه شوید، بپردازیم.

سلب مسئولیت: سایت جی اس ام در تهیه این متن تبلیغاتی نقشی نداشته و مسئولیتی درباره درستی محتوای آن ندارد.

image

کار نکردن دکمه‌های پلی استیشن

ممکن است در زمان بازی با پلی استیشن ps4 با مشکلاتی از جمله کار نکردن دکمه‌های دسته یا دیر عمل کردن آنها مواجه شوید. مطمئنا کار نکردن دکمه‌ها حوصله شما را در حین بازی از بین می‌برد. البته لازم نیست به فکر خرید یک دسته بازی گران‌قیمت باشید. احتمالا مشکل دسته از قطعه مصرفی به نام زغالی است.‌  تمام شدن این قطعه باعث می‌شود که دکمه‌های دسته کنسول بازی به درستی کار نکنند. جهت تعمیرات پلی استیشن و تلویزیون می‌توانید از متخصصان دی سی سرویس کمک بگیرید.

روشن شدن چراغ چشمک زن آبی بعد از روشن شدن کنسول بازی ps4

اگر بعد از روشن شدن دستگاه ps4، متوجه روشن شدن چراغ چشمک زدن آبی آن شدید، این هشدار را جدی بگیرید. پیشنهاد می‌کنیم جهت تعمیر به یک تعمیرگاه متخصص و معتبر مراجعه کنید.

شارژ نشدن دسته ps4

یکی از مشکلات دسته‌های پلی استیشن، شارژ نشدن آن است. این مشکل بیشتر برای دسته‌های ps4 اتفاق می‌افتد و ممکن است به دلایل مختلفی از جمله سخت افزاری باشد. قبل از اینکه دسته را به یک تعمیرگاه پلی‌ استیشن نشان دهید، به نکات زیر دقت کنید:

  • ابتدا با یک سوزن دکمه Reset دسته را فشار دهید تا دسته ریست شود. سپس دسته را دوباره به شارژ بزنید. اگر دسته شارژ شد، پس مشکل دسته شما برطرف شده است.
  • اگر با ریست کردن همچنان دسته بازی شارژ نمی‌شود، در قدم بعدی ورودی و خروجی USB را چک کنید، زیرا ممکن است مشکل از سوکت USB باشد.

برای اینکه دسته بازی با این مشکل مواجه نشود، هیچوقت آن  را با شارژر پاوربانک یا موبایل شارژ نکنید‌. اگر بعد از انجام این کارها، باز هم دسته‌ها شارژ نمی‌شوند، می‌توانید جهت تعمیرات پلی استیشن و تلویزیون با تعمیرگاه تخصصی دی سی پلاس تماس بگیرید.

روشن نشدن دسته Ps4

روشن نشدن دسته ps4 دلایل مختلفی دارد که گاهی با ریست کردن دسته یا شارژ کردن آن برطرف می‌شود. البته گاهی مسأله اساسی‌تر است و حتما باید جهت تعمیر از افراد متخصص و ماهر در این زمینه کمک بگیرید. تیم مختصص دی سی سرویس آماده ارایه خدمات جهت تعمیرات پلی استیشن و تلویزیون به هموطنان عزیز است‌.

داغ شدن بیش از حد دستگاه

یکی از مشکلات رایج کنسول بازی، داغ شدن بیش از حد دستگاه است. اگر در زمان کار کردن با کنسول بازی متوجه شدید که دستگاه بیش از حد داغ شده، مطمئنا مشکل از چیپ است. البته خرابی مین برد هم می‌تواند یکی از دلایل داغ شدن کنسول بازی باشد. اما معمولا داغ شدن بیش از حد کنسول به دلیل خرابی چیپ است. برای جلوگیری از آسیب جدی به دستگاه، هر چه سریع جهت عیب یابی و تعمیر آن اقدام کنید. 

image

صدا نداشتن کنسول

ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که زمان بازی کردن با پلی استیشن ps4 یا ps5 متوجه صدا نداشتن دستگاه شده باشید. مطمئنا هیچ چیز بدتر از این نیست که بازی مورد علاقه خود را بدون صدا و با هیجان کمتر بازی کنید. البته لازم نیست نگران باشید، تیم مجرب دی سی سرویس با پیشرفته‌ترین ابزار در کوتاه‌ترین زمان عیب دستگاه شما را برطرف می‌کند. از دلایل این مشکل می‌توان به مشکلات نرم‌افزاری و تنظیمات صدا و خرابی کابل HDMI اشاره کرد. پیشنهاد می‌کنیم ابتدا یک کابل دیگر به دستگاه وصل کنید و در صورتی که مشکل حل نشد، می‌توانید جهت تعمیرات پلی استیشن و تلویزیون از مجموعه دی سی سرویس کمک بگیرید.

خاموش شدن ناگهانی کنسول

یکی از رایج‌ترین اشکالات کنسول بازی، خاموش شدن ناگهانی آن است. معمولا وقتی چنین مشکلی رخ می‌دهد، دکمه پاور هم کار نمی‌کند. در چنین شرایطی قبل از اینکه دستگاه را به تعمیرگاه ببرید، ابتدا وضعیت کابل HDMI و تهویه دستگاه را چک کنید. اگر کابل و تهویه سالم بود، مطمئنا دستگاه شما نیاز به تعمیر اساسی دارد. مجموعه دی سی سرویس با سابقه درخشان می‌تواند شما را جهت تعمیرات پلی استیشن و تلویزیون کمک نماید.

چرا باید به تعمیرکار دی سی سرویس اعتماد کرد؟

کنسول بازی ps یکی از پرفروش ترین دستگاه‌های موجود در بازار است. هر گونه مشکل و اختلال در کنسول بازی مطمئنا برای گیمرها بسیار کلافه کننده است. توجه داشته باشید که تعمیر کنسول بازی نیاز به تخصص و مهارت دارد و حتما باید توسط  افراد حرفه‌ای انجام شود. تعمیرکاران دی سی سرویس علاوه بر داشتن مهارت و تجربه در زمینه تعمیرات تلویزیون از به روزترین ابزارها نیز استفاده می‌کنند. شما با تعمیر دستگاه خود توسط تیم حرفه‌ای ما، دیگر خیالتان از تعمیر اصولی و کیفیت قطعات تعویضی راحت باشد.

سلب مسئولیت: سایت جی اس ام در تهیه این متن تبلیغاتی نقشی نداشته و مسئولیتی درباره درستی محتوای آن ندارد.

هزینه تعمیر کنسول بازی پلی استیشن

اگر پلی استیشن شما به هر دلیلی به تعمیر نیاز داشت، مطمئنا هزینه تعمیر اولین مسأله‌ای است که ذهن شما را درگیر می‌کند. توجه داشته باشید که هزینه تعمیر کنسول بازی به نوع تعمیر دستگاه شما بستگی دارد. گاهی یک قطعه از دستگاه معیوب شده و نیاز به تعویض دارد، در این صورت علاوه بر اجرت تعمیر، هزینه قطعه هم اضافه خواهد شد. جهت تعمیر تلویزیون و پلی استیشن  به صورت کاملا تخصصی و با کم‌ترین قیمت می‌توانید با مجموعه دی سی سرویس تماس حاصل فرمایید.

image

در این مقاله به مشکلات رایج پلی استیشن پرداختیم و سعی کردیم با اشاره به نکاتی ساده شما را در حل این مشکلات کمک کنیم. ولی همانطور که مطالعه کردید برخی از اختلالات اساسی بوده و نیاز به تعمیرکار مختصص و ماهر دارد. مجموعه دی سی سرویس با سال‌ها تجربه به عنوان یکی از معتبرترین مراکز در زمینه تعمیرات پلی استیشن و تلویزیون فعالیت می‌کند. این مجموعه با داشتن کادری مجرب و استفاده از پیشرفته‌ترین ابزارها می‌تواند مشکل دستگاه شما را در کوتاه‌ترین زمان برطرف کند. جهت سفارش تعمیرات می‌توانید با شماره موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)