خانهاخبار
مشخصات فنی ویوو اس 15 پرو لو رفت

مشخصات فنی ویوو اس 15 پرو لو رفت

جدیدترین گوشی ویوو متعلق به سری ویوو اس با تراشه دایمنسیتی 8100 عرضه خواهد شد.
۱۴۰۱/۱/۲۲

دسامبر سال گذشته میلادی بود که ویوو به طور رسمی از سری ویوو اس 12 در چین رونمایی کرد و حالا به نظر می‌رسد که این تولیدکننده چینی در حال کار روی جانشین سری ویوو اس 12 است که احتمالا سری ویوو اس 15 نام خواهد داشت. در همین راستا، شایعاتی که منتشر شده‌اند اذعان دارند سری ویوو اس 15 شامل سه مدل ویوو اس 15، اس 15 پرو و اس 15E خواهد بود. براساس جدیدترین گزارش‌ منتشر شده از طرف افشاگر برجسته چینی یعنی Digital Chat Station، مشخصات فنی نسخه قدرتمند سری موسوم به ویوو اس 15 پرو لو فاش شده است.

این افشاگر برجسته در گزارش خود ادعا کرده است که ویوو اس 15 پرو از نمایشگر اولد با نرخ نوسازی بالا بهره خواهد برد و به مانند نسل قبلی خود از لبه‌های خمیده برخوردار خواهد بود. به علاوه، قلب تپنده این گوشی هوشمند احتمالا تراشه دایمنسیتی 8100 خواهد بود و از شارژ 80 واتی نیز پشتیبانی خواهد کرد. همچنین براساس شایعات منتشر شده، نسخه معمولی سری یعنی ویوو اس 15 به تراشه اسنپدراگون 870 مجهز خواهد بود.

image

 

در بخش دوربین، ویوو اس 15 پرو از دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی بهره خواهد برد. متأسفانه در گزارش این افشاگر دیگر مشخصات فنی ویوو اس 15 و ویوو اس 15 پرو ذکر نشده است. البته باید اشاره کرد که انتظار می‌رود طراحی سری ویوو اس 15 مشابه نسل قبلی خود باشد.

شایان ذکر است که به نظر می‌رسد ویوو برنامه جدی برای سال 2022 خواهد داشت چرا که امروز رویداد بزرگ این تولیدکننده برای رونمایی از محصولات جدید خود شامل گوشی پرمیوم ویوو X نوت، تبلت ویوو پد و گوشی تاشو ویوو X فولد برگزار خواهد شد. به علاوه، سری پرچمدار ویوو X80 نیز تا اواخر ماه جاری معرفی و عرضه خواهد شد. در نتیجه، انتظار می‌رود سری ویوو اس 15 در ماه مه سال جاری میلادی مصادف با اردیبهشت خرداد رونمایی شود.

image

 

در نهایت، از مشخصات فنی ویوو اس 15E می‌توان به نمایشگر امولد 6.44 اینچی با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی، دوربین سه‌گانه 50 مگاپیکسلی و باتری 4605 میلی‌امپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 66 واتی اشاره کرد. همچنین ویوو اس 15E از پردازنده هشت هسته‌ای با فرکانس 2.8 گیگاهرتزی و سنسور اثر انگشت درون نمایشگر بهره می‌برد. به علاوه، احتمالا ویوو اس 15E در سه نسخه حافظه رم 6، 8 و 12 گیگابایتی و سه مدل حافظه رم 128، 256 و 512 گیگابایتی عرضه خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)