خانهاخبار
اولین شایعات در مورد iOS 16

اولین شایعات در مورد iOS 16

طبق گفته Mark Gurman سیستم عامل iOS 16 دارای بهبودهای بزرگ در قسمت نوتیفیکیشن‌ها و ردیابی ویژگی‌های سلامتی خواهد بود، اما در این نسخه جدید شاهد تغییر بزرگی در طراحی نخواهیم بود.
۱۴۰۱/۱/۲۲

Mark Gurman از خبرگزاری بلومبرگ امروز گفته که iOS 16 با اسم رمز «Sydney» که قرار است در ماه ژوئن در رویداد WWDC رونمایی شود، دارای پیشرفت‌های قابل توجه در قسمت اعلان‌ها و ویژگی‌های پایش سلامتی خواهد بود، اما از طراحی مجدد اصلی در این سیستم عامل خبری نخواهد بود.

او در خبرنامه اخیر خود به نام Power On گفته که انتظار طراحی مجدد بزرگ در iOS را ندارد، اما در عوض iOS جدید شامل پیشرفت‌های خوبی در نوتیفیکیشن‌ها و ویژگی‌های ردیابی سلامتی خواهد بود.

او گفته:

در مورد iOS من انتظار دارم بهبودهای نسبتا قابل توجهی در سراسر آن باشیم، از جمله در به روزرسانی اعلان‌ها و ویژگی‌های جدید ردیابی سلامت.

با وجود اینکه تقریبا از یک دهه پیش، یعنی از زمان عرضه iOS 7 تاکنون تغییر بزرگ خاصی را در طراحی این سیستم عامل ندیده‌ایم، اما باز هم انتظار نمی‌رود که تغییر بزرگی در مورد طراحی ظاهری iOS به وقوع بپیوندد؛ اما احتمالا در مورد iPad OS جدید، شاهد یک رابط کاربری جدید در قسمت چند وظیفه‌ای باشیم.

اپل پیش نمایش iOS 16 را در کنار WatchOS 9، MacOS 13، iPadOS 16، و tvOS 16 در جریان رویداد WWDC امسال در تاریخ ۶ تا ۱۰ ژوئن، انجام خواهد داد.

image

 

Gurman امروز گفته که watchOS 9 ممکن است به روزرسانی‌های عمده در ردیابی فعالیت و سلامت داشته باشد. اما هیچ جزئیاتی از آنچه که macOS 13 ارائه خواهد کرد، حتی نام آن هم مشخص نیست. آخرین به روزرسانی بزرگ که تغییرات عمده‌ای را در بر داشت، macOS BigSur بود، اما پارسال بعد از معرفی macOS Monterey دیدم که تغییرات کمی در آن اعمال شده است.

با این حال Gurman امروز بار دیگر نیم نگاهی به مک داشته و گفته که اپل در حال کار بر روی چند مدل دستگاه مک جدید است، که شامل مک‌بوک ایر جدید با طراحی متفاوت، مک‌بوک پرو ۱۳ اینچی جدید، آیمک ۲۴ اینچی به روز شده، و مک مینی جدید است. 

به نظر شما در سیستم عامل جدید آیفون iOS 16، چه ویژگی‌های جدیدی می‌تواند ارائه شود؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)