خانهاخبار
وان پلاس یک گوشی تاشو مشابه اوپو فایند N را به بازار عرضه خواهد کرد

وان پلاس یک گوشی تاشو مشابه اوپو فایند N را به بازار عرضه خواهد کرد

اخیرا شایعه‌ای درباره گوشی تاشو شرکت وان پلاس منتشر شده که به گفته آن، این محصول همان اوپو فایند N با نام متفاوتی خواهد بود.
۱۴۰۱/۱/۲۱

در این دوره و زمانه، اکثر گوشی‌های هوشمند شباهت‌های زیادی با یکدیگر دارند و حتما در هنگام معرفی یک محصول جدید، این حس را داشته‌اید که آن را قبلا با نام متفاوتی دیده‌اید! این امر، در برخی اوقات مربوط به طراحی‌های یکسان گوشی‌ها به ویژه در بخش نمایشگر بوده ولی در اکثر مواقع، می‌توان برند‌های چینی و عرضه یک گوشی با سخت افزار کاملا مشابه ولی نام‌های متفاوت را برای آن سرزنش کرد.

image

 

شیائومی و زیرمجموعه‌هایش چون ردمی و پوکو، از جمله شرکت‌هایی بوده که از این سیاست استفاده بسیار زیادی می‌کنند؛ اما اوپو و وان پلاس نیز از این قاعده مستثنی نیستند و به نظر می‌رسد که قصد دارند چنین رویکردی را برای گوشی تاشو شرکت وان پلاس نیز پیش بگیرند.

با استناد به شایعات، وان پلاس قصد عرضه یک گوشی تاشو در سال جاری میلادی را داشته ولی متاسفانه، با محصول کاملا جدیدی روبرو نیستیم و این گوشی، در واقع نسخه‌ای تغییر نام یافته از اوپو فایند N است. البته لازم به ذکر بوده که به گفته یکی از منابع، این دو گوشی قرار است تا تفاوت‌هایی سخت افزاری نیز داشته باشند.

در حال حاضر، هنوز اطلاعی از زمان عرضه این گوشی به بازار نداریم و با توجه به عدم عرضه نسخه جهانی گوشی اوپو فایند N که محصول بسیار خوبی در بین گوشی‌های تاشو محسوب می‌شود؛ امیدواریم که حداقل وان پلاس گوشی تاشو خود را در بازار جهانی ارائه دهد.

image

 

درباره عرضه نسخه ری‌برند شده گوشی‌ها که این روز‌ها بیشتر شاهد آن هستیم چه می‌اندیشید؟ آیا به نظرتان پس از ادغام وان پلاس با اوپو، این شرکت عملکرد ضعیف‌تری پیدا کرده یا محصولات جدید آنها را بیشتر می‌پسندید؟ 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)