خانهاخبار
تصاویر جدید ویوو X فولد رنگ‌بندی آن را نشان می‌دهد

تصاویر جدید ویوو X فولد رنگ‌بندی آن را نشان می‌دهد

اولین گوشی تاشو ویوو با قیمت پایه 1735 دلاری عرضه خواهد شد.
۱۴۰۱/۱/۲۰

همان‌طور که قبلا نیز تایید شده بود، ویوو قرار است با برگزاری رویدادی در چین از جدیدترین محصولات خود شامل گوشی پرمیوم ویوو X نوت، اولین تبلت خود موسوم به ویوو پد و گوشی تاشو ویوو X فولد رونمایی کند. به علاوه، قبلا نیز شایعات مختلفی منتشر شده بود که بخشی از مشخصات فنی اولین گوشی تاشو ویوو را نیز اعلام کرده بود.

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، تصاویر جدیدی از ویوو X فولد در دسترس کاربران قرار گرفته که رنگ‌بندی این گوشی را نشان می‌دهد. همچنین قیمت بازار چین ویوو X فولد نیز لو رفته است که دید خوبی از قیمت عرضه بازار جهانی آن می‌دهد.

image

طبق این گزارش، قیمت پایه بازار چین ویوو X فولد برابر با 12000 یوآن است که با تبدیل آن به دلار، قیمت 1735 دلاری به دست می‌آید. به علاوه، برجسب قیمتی کانفیگ بالاتر گوشی تاشو ویوو 13000 یوآن است که قیمت دلاری آن 1880 دلار خواهد بود. این اطلاعات از یک عکس گرفته شده از ارائه مشخصات فنی ویوو X فولد استخراج شده است.

برای مقایسه بهتر، گلکسی زد فولد 3 با قیمت 14000 یوآن در چین به فروش می‌رسد که برای نسخه رم 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 512 گیگابایتی آن است. با توجه به این، قیمت ویوو X فولد به نظر بیشتر از گوشی تاشو سامسونگ خواهد بود. همچنین در این گزارش رنگ‌بندی ویوو X فولد رنگ‌های مشکی، آبی و خاکستری اعلام شده است در حالی که شایعات قبلی تنها به دو رنگ آبی و مشکی اشاره داشته‌اند.

image

در نهایت از مشخصات فنی ویوو X فولد می‌توان به تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک اشاره کرد که توسط باتری 4600 میلی‌امپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ باسیم 66 واتی و شارژ 50 واتی بی‌سیم تغذیه خواهد شد. به علاوه، در پنل جلویی گوشی تاشو ویوو نمایشگر بیرونی 6.55 اینچی فول اچ‌دی پلاس با نرخ نوسازی 120 هرتزی و نمایشگر داخلی 8 اینچی 120 هرتزی قرار دارد. در بخش دوربین، ویوو X فولد از سنسور 50 مگاپیکسلی 1/1.57 اینچی، لنز فوق عریض 48 مگاپیکسلی، دوربین پرتره 12 مگاپیکسلی و دوربین پریسکوپی 5 مگاپیکسلی بهره خواهد برد.  

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)