خانهاخبار
گوشی تاشو ویوو X فولد با چیپست اسنپدراگون 8 نسل اول در گیک‌بنچ دیده شد

گوشی تاشو ویوو X فولد با چیپست اسنپدراگون 8 نسل اول در گیک‌بنچ دیده شد

اخیرا شاهد انتشار نتیجه‌ای مربوط به گوشی تاشو ویوو X فولد در بنچمارک شناخته شده گیک‌بنچ هستیم که استفاده از چیپست کوالکام اسنپدراگون 8 نسل اول را در این محصول تایید می‌کند.
۱۴۰۱/۱/۱۸

نخستین گوشی تاشو شرکت ویوو، قرار است تا ویوو X فولد نام داشته باشد و تاریخ عرضه آن نیز معادل با روز دوشنبه، ۱۱ آوریل (۲۲ فروردین) است. چندی پیش، شاهد انتشار تیزر‌هایی از این محصول بودیم که به احتمال استفاده از چیپست کوالکام اسنپدراگون 8 نسل اول اشاره می‌کردند و حالا نیز به لطف بنچمارک محبوب گیک‌بنچ، به طور رسمی مشخص شده که پردازنده به کار رفته در ویوو X فولد، از نوع اسنپدراگون 8 نسل اول خواهد بود. در این نتیجه بنچمارک، همچنین مشخص شده که این گوشی به همراه حافظه رم ۱۲ گیگابایتی روانه بازار خواهد می‌شود.

image

امتیاز این گوشی که شماره مدل V2178A را دارد؛ در بخش تک هسته‌ای معادل ۱۲۲۳ بوده که در مقایسه با سایر گوشی‌های عرضه شده با چیپست کوالکام اسنپدراگون 8 نسل اول، بسیار خوب است. در بخش چند هسته‌ای نیز ویوو X فولد موفق شده تا امتیاز ۳۳۳۵ را به خود اختصاص دهد.

با استناد به تیزر‌های پیشین، این گوشی به همراه نمایشگر درونی ۸ اینچی با تکنولوژی LTPO 3.0 روانه بازار شده که نخستین پنل‌ها از این نوع در بازار به حساب می‌آیند. امیدواریم که این گوشی بر خلاف سایر گوشی‌های تاشو چینی مانند شیائومی می میکس فولد، اوپو فایند N و هواوی میت X2، در سطح جهان نیز عرضه شده و فروش آن تنها محدود به بازار کشور چین نباشد.

image

در صورت عرضه نسخه جهانی این محصول، احتمال اینکه سرانجام رقیبی جدی برای سری گلکسی زد فولد سامسونگ پیدا شود؛ بسیار بالا خواهد رفت. درباره گوشی تاشو شرکت ویوو یا همان X فولد چه می‌اندیشید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)