خانهاخبار
تصاویر واقعی ویوو X نوت قبل از عرضه رسمی لو رفت

تصاویر واقعی ویوو X نوت قبل از عرضه رسمی لو رفت

جدیدترین گوشی پرمیوم پرچمدار ویوو با مشخصات فنی قابل توجه 22 فروردین رونمایی خواهد شد.
۱۴۰۱/۱/۱۷

جدیدترین محصولات ویوو شامل جدیدترین گوشی پرمیوم این تولیدکننده موسوم به ویوو X نوت، گوشی تاشو ویوو X فولد و تبلت ویوو پد قرار است در تاریخ 11 آوریل مصادف با 22 فروردین در چین رونمایی شوند. حالا در فاصله یک هفته مانده به رونمایی رسمی این محصولات، تصاویر واقعی ویوو X نوت در شبکه اجتماعی چینی Webio منتشر شده است که طراحی آن را به خوبی نشان می‌دهد. به علاوه، به همراه این تصاویر بخشی از مشخصات فنی ویوو X نوت نیز اعلام شده است.

image

 

براساس این تصاویر، در پنل جلویی ویوو X نوت نمایشگر حفره‌دار با لبه‌های خمیده قرار دارد که از حاشیه نمایشگر بسیار کمی برخوردار است. به علاوه، در سمت راست بدنه نیز کلید‌های کنترل حجم صدا و پاور قرار دارد. همچنین پنل پشتی ویوو X نوت به نظر می‌رسد چرمی باشد و میزبان ماژول بزرگ دوربین با دوربین چهارگانه و فلش LED است که لوگوی زایس در آن قرار گرفته است. لوگوی ویوو نیز در پایین پنل پشتی حک شده است. به علاوه، انتظار می‌رود گوشی جدید پرمیوم ویوو در سه رنگ آبی، خاکستری و مشکی عرضه شود.

از مشخصات فنی قابل مشاهده در این تصاویر می‌توان به اندروید 12 بر پایه رابط کاربری OriginOS اشاره کرد که احتمالا با تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل یک همراه خواهد بود. همچنین ویوو X نوت در دست کاربر حاضر در تصویر از حافظه رم 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 512 گیگابایتی بهره می‌برد در حالی که شایعات قبلی اذعان داشته‌اند گوشی پرمیوم ویوو در دو نسخه حافظه رم 8 و 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی عرضه خواهد شد. شایان ذکر است که ویوو X نوت به تراشه مخصوص تصویر ویوو V1 مجهز خواهد بود.

image

 

در نهایت باید اشاره کرد که ویوو X نوت احتمالا از نمایشگر امولد 7 اینچی با رزولوشن تصویر QHD+ و نرخ نوسازی 120 هرتزی برخوردار خواهد بود که میزبان سنسور اثرانگشت التراسونیک و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی است. در بخش دوربین، ویوو X نوت از چهار دوربین 50 مگاپیکسلی اصلی، 48 مگاپیکسلی فوق عریض، 12 مگاپیکسلی و 8 مگاپیکسلی بهره خواهد برد. منبع تغذیه این مجموعه به احتمال زیاد باتری 5000 میلی‌امپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 80 واتی باسیم و 50 واتی ‌بی‌سیم خواهد بود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)