خانهاخبار
آپدیت امنیتی ماه آوریل برای سری گلکسی اس 22 منتشر شد

آپدیت امنیتی ماه آوریل برای سری گلکسی اس 22 منتشر شد

شرکت سامسونگ حالا پچ امنیتی ماه آوریل را برای گوشی‌های سری گلکسی اس 22 خود منتشر کرده است.
۱۴۰۱/۱/۱۶

حال که وارد ماه آوریل شده‌ایم؛ نوبت به پچ امنیتی جدید سیستم عامل اندروید رسیده و شرکت سامسونگ نیز این آپدیت را برای گوشی‌های گلکسی اس 22، گلکسی اس 22 پلاس و گلکسی اس 22 الترا خود منتشر کرده است. این پچ امنیتی، تاریخ ۱ آوریل را به همراه داشته و لیست تغییرات کلی این آپدیت، چندان گسترده نبوده و تنها به بهبود ثبات و عملکرد سیستم اشاره می‌کند.

image

 

این نسخه از فرم‌ور سامسونگ که شماره ورژن S90xEXXU1AVCJ را به همراه دارد؛ به نسبت پچ‌های امنیتی حجم بالایی داشته که حدودا به ۱.۵ گیگابایت می‌رسد. این آپدیت در حال حاضر در مناطق اروپا، آفریقای شمالی، خاورمیانه و آسیا منتشر شده است.

گوشی‌های سری گلکسی اس 22 پس از دریافت این به روزرسانی، همچنان روی سیستم عامل اندروید 12 و نسخه 4.1 رابط کاربری One UI باقی می‌مانند. این در واقع دومین آپدیت منتشر شده برای سری گلکسی اس 22 بوده که مدتی پیش، پچ امنیتی ماه مارس را دریافت کرده بودند.

image

 

درباره انتشار آپدیت امنیتی ماه آوریل توسط سامسونگ برای پرچمداران جدید خود چه می‌اندیشید؟ آیا از سیاست‌های اخیر این شرکت جهت انتشار منظم‌تر آپدیت‌ها و همچنین پشتیبانی نرم افزاری طولانی‌تر از گوشی‌ها راضی هستید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)