خانهاخبار
طراحی ایرفون‌های بی‌سیم وان پلاس نورد بادز فاش شد

طراحی ایرفون‌های بی‌سیم وان پلاس نورد بادز فاش شد

به تازگی شاهد انتشار عکس‌هایی از ایرفون‌های بی‌سیم و مقرون به صرفه وان پلاس نورد بادز هستیم که طراحی این محصولات را نشان می‌دهند.
۱۴۰۱/۱/۱۶

شرکت وان پلاس به زودی قرار است تا ایرفون‌های بی‌سیم جدیدی را در سری مقرون به صرفه نورد خود روانه بازار کند. مدتی پیش، رندر‌هایی از این ایرفون‌ها منتشر شده بود و حالا نیز با دریافت تاییدیه FCC توسط وان پلاس نورد بادز، شاهد انتشار عکس‌هایی واقعی از این گجت پوشیدنی هستیم که اطلاعاتی مانند ابعاد، ظرفیت باتری و محتویات جعبه آن را به همراه دارد.

image

 

این ایرفون‌ها، دارای نقطه قابل لمسی برای کنترل محتوا خواهند بود و همچنین پایه کوتاهی را نیز به همراه دارند. باتری قرار گرفته در کیس وان پلاس نورد بادز، ظرفیتی معادل ۴۸۰ میلی آمپر داشته و هر یک از ایرفون‌ها نیز یک باتری ۴۱ میلی آمپری را دارند. اینطور که به نظر می‌رسد؛ کابل شارژ این ایرفون‌ها یک کابل از نوع USB-C به USB-A خواهد بود.

مشخص شده است که نام این محصول به طور قطعی، وان پلاس بادز نورد بوده و شاهد عرضه آن به بازار در رنگ مشکی خواهیم بود. البته، گفته می‌شود که حداقل یک رنگ دیگر نیز از آن وجود داشته که به احتمال زیاد، سفید خواهد بود. شماره مدل کیس این ایرفون‌ها، E505A بوده و هر یک از آنها نیز شماره مدل E505 AR و E505AL را دارند. این محصولات گواهی BIS را نیز دریافت کرده‌اند و به نظر رسیده که شاهد عرضه آنها در بازار کشور چین نیز هستیم.

 

مهم‌ترین سوال در حال حاضر، قیمت این ایرفون‌ها است. شرکت وان پلاس هم‌اکنون مقرون به صرفه‌ترین ایرفون بی‌سیم خود یا همان وان پلاس بادز Z2 را به قیمت ۹۹ دلار به فروش می‌رساند؛ ولی همانطور که از نام این سری پیداست، وان پلاس بادز نورد باید قیمت پایین‌تری داشته باشند.

درباره ایرفون‌های بی‌سیم جدید شرکت وان پلاس چه می‌اندیشید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)