خانهاخبار
ویوو X نوت در لیست گیک‌بنچ با تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک قرار گرفت

ویوو X نوت در لیست گیک‌بنچ با تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک قرار گرفت

گوشی جدید پرمیوم ویوو در تاریخ 22 فروردین به همراه دیگر محصولات این تولیدکننده معرفی خواهد شد.
۱۴۰۱/۱/۱۶

هفته گذشته، ویوو رسما اعلام کرد که جدیدترین گوشی پرچمدار پرمیوم این تولیدکننده موسوم به ویوو X نوت در تاریخ 11 آوریل مصادف با 22 فروردین در چین رونمایی خواهد شد. البته باید اشاره کرد که همراه این گوشی دیگر محصولات ویوو شامل اولین تبلت این شرکت به نام ویوو پد و همچنین اولین گوشی تاشو آن موسوم به ویوو X فولد نیز قرار است معرفی شوند. در همین راستا، ویوو X نوت در چند وقت گذشته موضوع بحث بسیاری از اخبار و شایعات بوده است و حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، این گوشی پرچمدار با شناسه مدل V2170A در لیست بنچمارک گیک‌بنچ قرار گرفته است.

image

براساس لیست گیک‌بنچ،نام مادربرد ویوو X نوت Taro ذکر شده است که همان تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک است. این تراشه از پردازنده هشت هسته‌ای با فرکانس حداکثری 3.0 گیگاهرتزی و پردازنده گرافیکی آدرنو 730 بهره می‌برد. همچنین در لیست گیک‌بنچ حافظه رم ویوو X نوت برابر با 12 گیگابایت و نرم‌افزار آن نیز اندروید 12 اعلام شده است. به علاوه، در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای ویوو X نوت موفق به کسب امتیازهای 794 و 3158 شده است.

مشخصات فنی احتمالی ویوو X نوت

شایعاتی که تا به امروز منتشر شده‌اند اذعان داشته‌اند ویوو X نوت به نمایشگر 7 اینچی امولد QHD+ با نرخ نوسازی 120 هرتزی مجهز خواهد بود که میزبان سنسور اثر انگشت درون نمایشگر التراسونیک و ناچ حفره است. همانطور که اشاره شد، قلب تپنده ویوو X نوت تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک خواهد بود. همچنین گوشی پرمیوم ویوو در دو نسخه حافظه رم 8 و 12 گیگابایتی و دو نسخه حافظه داخلی 256 و 512 گیگابایتی عرضه خواهد شد.

image

در نهایت باید اشاره کرد ویوو X نوت از باتری 5000 میلی‌امپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ باسیم 80 واتی و شارژ بی‌سیم 50 واتی تغذیه خواهد کرد. در پنل پشتی این گوشی پرچمدار سنسور 50 مگاپیکسلی S5KGN1 سامسونگ، لنز فوق عریض 48 مگاپیکسلی سونی IMX598، دوربین 12 مگاپیکسلی سونی IMX663 و دوربین 8 مگاپیکسلی با زوم 5 برابری قرار خواهد داشت. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)