خانهاخبار
ریلمی پد مینی با نمایشگر 8.7 اینچی رسما رونمایی شد

ریلمی پد مینی با نمایشگر 8.7 اینچی رسما رونمایی شد

جدیدترین تبلت ریلمی با قیمت پایه 200 دلاری به فروش خواهد رسید.
۱۴۰۱/۱/۱۶

جدیدترین تبلت ریلمی موسوم به ریلمی پد مینی که نسخه ضعیف‌تر و ارزان‌تر برادر بزرگ‌تر خود یعنی ریلمی پد محسوب می‌شود رسما رونمایی شد و از مشخصاتی مانند نمایشگر 8.7 اینچی، شارژ سریع و پردازنده هشت هسته‌ای بهره خواهد برد و در دو نسخه حافظه و حافظه داخلی با پشتیبانی از LTE در دسترس قرار خواهد گرفت.

طبق اعلام رسمی ریلمی، قلب تپنده جدیدترین تبلت این تولیدکننده تراشه میان‌رده Unisoc T616 است که از پردازنده هشت هسته‌ای و پردازنده گرافیکی مالیG57 MP1  بهره می‌برد. به علاوه، این تراشه با دو مدل حافظه رم 3 و 4 گیگابایتی و دو نسخه حافظه داخلی 32 و 64 گیگابایتی همراه خواهد بود.

image

 

در پنل جلویی ریلمی پد مینی نمایشگر 8.7 اینچی LCD اچ‌دی قرار دارد که میزبان دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 خواهد بود. یکی از نکات برجسته ریلمی پد مینی حاشیه نمایشگر کم آن در طرفین است ولی به دلیل جای‌گیری بهتر دست در هنگام استفاده افقی، حاشیه‌های بالا و پایین مقداری زیاد است.

در بخش دوربین، ریلمی پد مینی میزبان دوربین 8 مگاپیکسلی با f/2.0 است که متأسفانه از فلش LED بی‌بهره است و در ماژول مستطیلی شکل قرار گرفته است. منبع تغذیه ریلمی پد مینی باتری 6400 میلی‌امپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 18 واتی خواهد بود که آداپتور شارژ همراه با خود تبلت عرضه خواهد شد. ریلمی پد مینی همچنین از شارژ معکوس نیز پشتیبانی خواهد کرد. از دیگر مشخصات فنی ریلمی پد مینی می‌توان به پشتیبانی از بلوتوث نسخه 5.0، درگاه USB-C، جک 3.5 میلی‌متری هدفون و وزن 372 گرمی اشاره کرد.

در نهایت باید اشاره کرد که ریلمی پد مینی در دو رنگ خاکستری و آبی عرضه خواهد شد و برچسب قیمتی آن برای کانفیگ رم 3 گیگابایت و حافظه داخلی 32 گیگابایت برابر با 195 دلار خواهد بود و مدل رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی با قیمت 235 دلار به فروش خواهد رسید. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)