خانهاخبار
مجله تایم ۱۰۰ شرکت تاثیر گذار را معرفی کرد

مجله تایم ۱۰۰ شرکت تاثیر گذار را معرفی کرد

مجله معتبر تایم ۱۰۰ شرکت تاثیر گذار را معرفی کرده که در میان آنها، نام‌هایی مانند اپل، آمازون، تیک‌تاک، اسپاتیفای و غیره به چشم می‌خورد.
۱۴۰۱/۱/۱۲

مجله تایم امروز فهرستی از ۱۰۰ شرکت تاثیرگذار را منتشر کرد. جای تعجب نیست که این لیست شامل چندین شرکت فن‌آوری است که نام‌های بزرگی در حوزه موبایل هستند، از جمله اپل، گوگل و مایکروسافت. بله مایکروسافت، ممکن است این شرکت را در زمینه موبایل فعال ندانید، اما باید گفت که مایکروسافت دارای تعداد زیادی پتنت مرتبط با اندروید است! ضمن اینکه نباید فراموش کرد که مایکروسافت سرفیس دوئو و سرفیس دوئو 2 را در کارنامه خود دارد.

image

 

نشریه تایم لیست خود را به پنج دسته تقسیم کرده: بزرگان، رهبران، مبتکران، پیش‌گامان، و اخلالگران

لیست بزرگان شامل غول‌های فناوری از جمله اپل، گوگل، آمازون، مایکروسافت، متا، انویدیا، IBM و دیزنی است. در بخش رهبران شرکت‌هایی مانند Spotify، Airbnb، سونی، اپلیکیشن سلامت روان Calm، سایت رسانه اجتماعی Reddit، و سرویس تحویل DoorBash حضور دارند.

لیست شرکت‌های فناوری که در قسمت مبتکران آمده است هم شامل شرکت‌هایی است مانند Grammarly که وب‌سایتی است که نوشته‌های شما را از نظر خطا در گرامر و نقطه گذاری بررسی می‌کند؛ همچنین در این لیست نام Wyze تولیدکننده محصولات خانگی هوشمند و دوربین‌های بی‌سیم هم به چشم می‌خورد.

اگر برای‌تان سوال پیش آمده که نام تیک تاک که در خلاصه مطلب گفتیم در کدام لیست قرار گرفته، باید بگوییم که این شبکه اجتماعی در کنار اپلیکیشن GoodRx که برای تخفیف‌ها است، در لیست اخلالگران مجله تایم قرار دارد!

به هر صورت ما در اینجا نام برخی از شرکت‌های معروف را که مربوط به حوزه فناوری بودند ذکر کردیم، اما شما با توجه به لیست کامل مجله تایم حتما نام‌هایی به ذهنتان می‌رسد که به نظر شما جای آنها در لیست ۱۰۰ تایی این مجله خالی بوده، پس لطفا در قسمت کامنت‌ها به ما بگویید که به نظر شما نام کدام‌یک از شرکت‌های مطرح، ترجیحا در حوزه فناوری، در این لیست خالی است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

محمدعلی

۱۴۰۱/۱/۱۵
انتظار حضور هواوی رو دارم ک سال پر حاشیه‌ای رو پست سر گذاشت...

homa

۱۴۰۱/۱/۱۲
بنظر من نام شرکت های ایرانی مثل سایپا در لیست اخلال گران خالیست