خانهاخبار
پوکو F4 با قرارگیری در گواهی NBTC یک قدم به رونمایی رسمی نزدیک شد

پوکو F4 با قرارگیری در گواهی NBTC یک قدم به رونمایی رسمی نزدیک شد

جدیدترین گوشی پوکو به احتمال زیاد نسخه ری‌برند شده و بازار جهانی ردمی K40S خواهد بود.
۱۴۰۱/۱/۱۱

طبق گزارش‌ها و اخباری که قبلا منتشر شده‌اند، شیائومی قصد دارد عضو جدیدی از سری میان‌رده F را روانه بازار کند که پوکو F4 نام دارد. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، این گوشی هوشمند در لیست گواهی NBTC قرار گرفته است که خبر از معرفی و عرضه قریب‌الوقوع آن می‌دهد.

پوکو F4 برای مدت زیادی موضوع بسیاری از اخبار بوده است و حتی این گوشی هوشمند قبلا در لیست گواهی FCC و بنچمارک گیک‌بنچ قرار گرفته بود و حالا امروز نیز به گواهی NBTC در تایلند راه یافته است. شایان ذکر است به دلیل آن که جدیدترین گوشی شیائومی در چین ساخته و توسعه داده خواهد شد، انتظار می‌رود این گوشی هوشمند ابتدا در چین عرضه شود و سپس روانه دیگر بازارهای جهانی مانند هند و اروپا خواهد شد.

image

 

براساس لیست گیک‌بنچ، پوکو F4 از حافظه رم 8 گیگابایتی و تراشه کوالکام اسنپدراگون بهره خواهد برد که به احتمال زیاد تراشه اسنپدراگون 870 با پردازنده گرافیکی آدرنو 650 و با پشتیبانی از 5G خواهد بود. در بخش نرم‌افزار نیز پوکو F4 از اندروید 12 برخوردار خواهد بود. همچنین احتمالا گوشی جدید پوکو در کانیفیگ‌های مختلف عرضه شود.

image

ردمی K40S

شایعاتی که تا به امروز منتشر شده‌اند اذعان داشته‌اند پوکو F4 ممکن است نسخه بازارهای جهانی ردمی K40S باشد و با این نام در سایر مناطق عرضه شود. از دیگر مشخصات فنی پوکو F4 می‌توان به باتری 4000 میلی‌امپر ساعتی با شارژ 67 واتی، دوربین سه‌گانه 50 مگاپیکسلی و حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایتی اشاره کرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)