خانهاخبار
ریلمی 9 4G با سنسور 108 مگاپیکسلی جدید سامسونگ عرضه خواهد شد

ریلمی 9 4G با سنسور 108 مگاپیکسلی جدید سامسونگ عرضه خواهد شد

طبق گزارش‌ها، سنسور جدید ایزوسل HM6 سامسونگ در گوشی ریلمی 9 4G به کار خواهد رفت.
۱۴۰۱/۱/۱۰

ریلمی 9 4G به دومین گوشی هوشمند ریلمی بدل خواهد شد که از دوربین 108 مگاپیکسلی بهره می‌برد. گوشی نسل قبلی ریلمی 8 پرو نیز به دوربین 108 مگاپیکسلی با سنسور ایزوسل HM2 سامسونگ مجهز بود و حالا مشخص شده است که ریلمی 9 4G با سنسور 108 مگاپیکسلی ایزوسل HM6 سامسونگ عرضه خواهد شد.

ریلمی این سنسور جدید را با نام تجاری ProLight اعلام میکند که به نظر می‌رسد اشاره به عملکرد کارآمد سنسور HM6 در محیط‌های کم نور و جذب حداکثری نور دارد. شایان ذکر است که سنسور ایزوسل HM6 سامسونگ از ترکیب پیکسلی جدید 3 در 3 به نام NonaPixel plus بهره می‌برد که با استفاده از سایر فناوری‌های به کار رفته می‌تواند تا حدود 123 درصد نور بیشتری را در مقایسه با سنسور قدیمی HM2 جذب می‌کند.

image

 

براساس آزمایش‌های انجام شده از این سنسور، ریلمی ادعا می‌کند که تصاویر ثبت شده توسط سنسور ایزوسل HM6 سامسونگ علی‌رغم عکسبرداری در محیط کم نور روشن‌تر هستند و بازنمایی رنگ‌ها نیز به خوبی انجام شده است. به علاوه، ریلمی 9 4G به لطف قابلیت به کار رفته در سنسور HM6 به نام Ultra-Zoom قادر به بزرگنمایی بدون افت کیفیت با دوربین اصلی است.

در نهایت باید اشاره کرد که سامسونگ هنوز به طور رسمی از سنسور جدید خود رونمایی نکرده است و به نظر می‌رسد ریلمی 9 4G اولین گوشی مجهز به سنسور ایزوسل HM6 خواهد بود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)