خانهاخبار
گوشی میان رده آنر X9 5G به همراه چیپست اسنپدراگون 695 معرفی شد

گوشی میان رده آنر X9 5G به همراه چیپست اسنپدراگون 695 معرفی شد

شرکت آنر به تازگی از گوشی میان رده جدید خود با نام آنر X9 5G رونمایی کرده است.
۱۴۰۱/۱/۱۰

شرکت آنر اخیرا گوشی جدیدی را به سری X خود افزوده است. این گوشی که آنر X9 5G نام دارد؛ دارای نمایشگری ۶.۸۱ اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن ۱۹۸۰×۲۳۸۸ بوده و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و نرخ حساسیت به لمس ۲۴۰ هرتزی را دارد.

image

 

این گوشی از چیپست ۶ نانومتری کوالکام اسنپدراگون 695 به همراه ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه رم استفاده کرده و در نسخه‌هایی با ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به بازار خواهد آمد. در پشت گوشی، شاهد یک سیستم دوربین سه گانه هستیم که شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با گشودگی f/1.8 شده که توسط دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و همچنین یک سنسور عمق جهت عکاسی پرتره همراهی می‌شود. دوربین سلفی گوشی نیز رزولوشن ۱۶ مگاپیکسل را دارد.

image

 

ظرفیت باتری گوشی، معادل ۴۸۰۰ میلی آمپر است و از شارژ سریع ۶۶ واتی آنر نیز پشتیبانی می‌کند. سنسور اثر انگشت آنر X9 5G نیز روی دکمه پاور آن قرار گرفته است. در بخش نرم افزاری، این گوشی به همراه سیستم عامل اندروید 11 و رابط کاربری Magic UI 4.2 به بازار خواهد آمد. عدم استفاده این شرکت از سیستم عامل اندروید 12 در این محصول، کمی عجیب به نظر می‌رسد.

image

 

گوشی آنر X9 5G در رنگ‌های نقره‌ای، آبی و مشکی روانه بازار شده و قیمت آن نیز در کشور مالزی معادل ۱٫۰۹۹ رینگیت (حدود ۲۳۸ یورو) است. درباره محصول میان رده جدید شرکت آنر چه می‌اندیشید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)