خانهاخبار
عرضه به روزرسانی اندروید ۱۲ برای نوکیا XR20

عرضه به روزرسانی اندروید ۱۲ برای نوکیا XR20

در راستای تعهد نوکیا به آپدیت اندروید گوشی‌هایش حداقل تا ۲ سال، امروز شاهد این به روزرسانی برای گوشی دیگری از نوکیا هستیم.
۱۴۰۱/۱/۹

به نظر می‌رسد شرکت HMD Global به روزرسانی گوشی دیگری را به اندروید ۱۲ آماده کرده است، و این بار نوبت به گوشی هوشمند نوکیا XR20 است که در تابستان سال گذشته با اندروید ۱۱ عرضه شد. گزارش‌هایی در توییتر از سوی کاربران در کشور فنلاند منتشر شده که با این گوشی، آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید را دریافت کرده‌اند.

این بیلد جدید دارای نام V2.300 است و به نظر می‌رسد حداقل در برخی از نقاط اروپا در حال پخش است. پس از نصب، گوشی نوکیا XR20 شما، اندروید ۱۲ را با بسته امنیتی مارچ ۲۰۲۲ اجرا خواهد کرد، که تا چند روز دیگر عرضه آن ادامه دارد.

image

 

به غیر از آن، باید انتظار داشته باشید که همه چیزهای جدیدی را که گوگل در سال گذشته در اندروید ۱۲ قرار داده بود، ببینید. طبق معمول لازم به ذکر است که این ممکن است یک عرضه مرحله‌ای باشد، بنابراین چند روز یا حتی چند هفته طول بکشد تا نوتیفیکیشن مربوط به آپدیت اندروید ۱۲ به مناطق دیگر دنیا برسد. اما چیزی که با اطمینان می‌توان گفت، سابقه خوب نوکیا در تعهد آپدیت گوشی‌هایش به نسخه جدید اندروید و وصله‌های امنیتی، حداقل تا ۲ سال بعد از عرضه اولیه آن است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)