خانهاخبار
تصویری واقعی از موتورولا Frontier با دوربین 200 مگاپیکسلی سامسونگ لو رفت

تصویری واقعی از موتورولا Frontier با دوربین 200 مگاپیکسلی سامسونگ لو رفت

جدیدترین پرچمدار موتورولا احتمالا اولین گوشی مجهز به سنسور HP1 سامسونگ خواهد بود.
۱۴۰۱/۱/۹

همانطور که قبلا نیز شایعه شده بود، انتظار می‌رود کوالکام در اوایل ماه ژوئن سال جاری میلادی از تراشه نسل بعدی اسنپدراگون 8 نسل یک پلاس رونمایی کند که احتمالا نسخه اورکلاک شده تراشه فعلی اسنپدراگون 8 نسل یک خواهد بود. در همین راستا، گزارش‌هایی منتشر شده است مبنی بر اینکه جدیدترین پرچمدار موتورولا با شناسه مدل فرانیتر (Frontier) به اولین گوشی هوشمند مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک پلاس بدل خواهد شد. حالا امروز گزارشی دیگر مربوط به این گوشی پرچمدار منتشر شده است که در آن، یک کاربر در شبکه اجتماعی چینی Webio تصویری واقعی از موتورولا فرانتیر به اشتراک گذاشته است که ماژول دوربین آن را نشان می‌دهد.

image

 

طبق این تصویر لو رفته، موتورولا فرانتیر از لبه‌های خمیده بهره می‌برد و طراحی ماژول دوربین آن نیز به سری شیائومی 12 شباهت دارد که یک سنسور بزرگ در بالا قرار گرفته است و دو دوربین دیگر نیز در پایین جای دارد. نکته برجسته این تصویر دوربین 200 مگاپیکسلی HP1 سامسونگ با لرزشگیر اپتیکال و گشودگی دیافراگم f/2.2 است که در این پرچمدار به کار رفته است. به علاوه، در سمت راست بدنه نیز کلیدهای کنترل حجم صدا و پاور قرار دارد. البته باید اشاره کرد که اصالت تصویر مورد نظر هنوز تایید نشده است و نمی‌توان چندان به درستی آن مطمئن بود.

شایان ذکر است که گزارش‌های اولیه از موتورولا فرانتیر نیز به دوربین 200 مگاپیکسلی سامسونگ اشاره داشته‌اند بنابر ادعای غول فناوری کره جنوبی عملکردی فوق‌العاده خواهد داشت. به علاوه، افشاگری برجسته به نام ایوان بلس نیز قبلا ادعا کرده بود موتورولا فرانتیر با دوربین 194 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد که در رندرهای منتشر شده از آن نیز مشخص بود. همچنین تصویر واقعی لو رفته از موتورولا فرانتیر با رندرهای ایوان بلس شباهت دارد. البته در تصاویری که بلس از پرچمدار موتورولا منتشر کرده بود، در ماژول دوربین موتورولا فرانتیر سنسور 194 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال با لنز 1/15 اینچی حک شده بود.

image

رندر منتسب به موتورولا فرانتیر

مشخصات فنی احتمالی موتورولا فرانتیر

بنابر شایعات منتشر شده، موتورولا فرانتیر از نمایشگر 6.73 اینچی P-OLED با نرخ نوسازی 144 هرتزی و رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس بهره می‌برد. این نمایشگر همچنین میزبان دوربین سلفی 60 مگاپیکسلی خواهد بود. به علاوه، قلب تپنده این پرچمدار تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک پلاس است که با حافظه داخلی تا 256 گیگابایت و حافظه رم تا 12 گیگابایت همراه خواهد بود. منبع تغذیه این مجموعه باتری 4500 میلی‌امپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 125 واتی و شارژ بی‌سیم 50 واتی خواهد بود. در بخش دوربین، موتورولا فرانتیر از دوربین اصلی 194 مگاپیکسلی، لنز فوق عریض 50 مگاپیکسلی و سنسور تله‌فوتو 13 مگاپیکسلی بهره می‌برد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)